social media

Translate

wtorek, 1 września 2015

Podsumowanie sierpnia 2015


Dzisiaj krótko i na temat,bo postów całkiem sporo się nazbierało.
Sierpień spędziłam przy laptopie,ale też przy książkach i nadal nie wiem jak to możliwe,że pracuję,wychowuję dziecko ,wypełniam obowiązki domowe,spotkałam się kilka razy z Anią i mam czas na to wszystko :D Choć nie ukrywam,że czasem ledwo mi tego czasu starcza.
Apropo czasu mam w planach jeszcze dzisiaj coś napisać poza tym postem,a jest już dosyć późno także nie przedłużając oto posty opublikowane w sierpniu.

  1. Rozdanie ze skezjablog.
  2. Romwe,Beżowy kombinezon w kwiaty
  3. SheIn,Pasiaste sukienki
  4. Romwe,czarno biała koszula w kratę + czarne spodnie
  5. Eveline,S.O.S., Argan Oil - balsam do ust
  6. Dresslink,Chciejlista kosmetyczna
  7. TAG: 25 pytań kosmetycznych
  8. SheIn,Buty i torebki/plecaki
  9. Romwe,Minionkowa koszulka i jeansy
  10. Dressgal,Sukienka z żakietem i torebka.
  11. SheIn,Niebieski kombinezon oraz czarna narzutka
  12. Romwe,kolejny kombinezon :D
  13. Denko,lipiec 2015
  14. Informacja o akcji Wakacje z blogerkami + mała prośba
  15. Dzień pierwszy wakacji z blogerkami - TAG: Wakacje z blogerkami
  16. Dressgal,Sukienka za $0,01!
  17. Dzień trzeci wakacji z blogerkami - Recenzja kosmetyku, produktu - który jest niezbędny w wakacje.Soraya
  18. Przypomnienie o rozdaniach :)
  19. Dzień piąty wakacji z blogerkami - wakacyjna stylizacja
  20. Ciekawostki o Holandii cz.5
  21. SheIn,Koszulka z dziewczyną na huśtawce oraz czarne spodnie
  22. Primark,Action i inne.Nowości nie tylko kosmetyczne.
  23. Romwe,Neonowa sukienka




Widzicie to samo co ja ? 23 posty dodałam :D
Jestem z siebie dumna i zamierzam mniej więcej takie tempo z postami utrzymać. Czy mi się to uda nie wiem,bo prawdopodobnie wieczorami będę chodzić do drugiej pracy :) Może to dziwnie zabrzmi,ale już nie mogę się tego momentu doczekać! Będę miała możliwość pracować między ludźmi,szlifować język i zarabiać nieco lepiej niż dotychczas,ale jak to będzie pokaże czas. Ja jestem dobrej myśli  i Wy również bądźcie :) Nie bójcie się próbować,bo przecież do odważnych świat należy,nieprawdaż ?


Na koniec chciałabym Was zapytać czy posty nadrobione ?
To zaczynamy miesiąc wrzesień i oby mi starczyło czasu i energii na blogowanie z Wami <3

Buziaki xx


17 komentarzy:

  1. Gratuluję systematyczności :D Oby tak dalej :D
    Zapraszam również do mnie, 200 obs i ruszam z rozdaniem KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł takie podsumowanie :) Można znaleźć coś dla siebie, gdy przeoczyło sie jakis post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję systematyczności! 23 posty w miesiącu to świetna liczba. U mnie się waha 10-15.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę jaki piękny wynik :) U mnie już dawno nie udało sie nawet 20 postów w miesiącu napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wielkie brawa! 23 posty
    super! mam nadzieję, że starczy mi weny i czasu na ten pierwszy po tak długiej przerwie miesiąc
    fajnie że zawitałaś u mnie
    dziekuję
    ja też trzymam za Ciebie mocno kciuki i życzę powodzenia w pracy
    i nie chodź po 2 spać, proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki,aby Ci się udało ;*
      Naprawdę ostatnio ok.2 zasypiam dopiero :O
      Buziaki <3

      Usuń
  6. Zaszalałaś :D 23 to naprawdę niezły wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę chciałabym też tyle postów dodawać, niestety wtedy gdy jest czas to zazwyczaj brakuje mi pomysłów na temat posta. Ale może kiedyś się w końcu rozkręcę :)

    Bardzo spodobał mi się Twój blog i dodaję go do listy obserwowanych :)
    Zapraszam na rozdanie :)
    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć systematyczności ;)

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Duża ilość postów. Z chęcią poczytam w wolnej chwili, będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna liczba, niezła ilość :) W tym miesiącu u mnie akurat na odwrót, najsłabiej było. Ale za to miłam cudowny urlop :) Oby we wrześniu też tak świetnie Ci szło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego, nie wiem tylko czemu nie pojawiają się mi one w aktualizacjach wcale :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracowicie działałaś! Dużo postów i poruszałaś ciekawe tematy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z postami jestem na bierzaco :D Dasz rade pogodzic wszystko, wierze w ciebie :D a zdradzisz gdzie bedziesz dodatkowo pracowala? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w drugiej pracy, jestem u Ciebie pierwszy raz, więc na pewno nie poznałam poprzednich postów:) postaram się czytać bieżące.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.