social media

Translate

czwartek, 3 września 2015

Bio-Oil, Olejek na rozstępy, blizny, 60 ml





























Cześć !

O olejku Bio-Oil słyszała już pewnie nie jedna z Was. Ja usłyszałam o nim jakiś czas temu od siostry,ale sama nie miałam z nim wcześniej styczności. Dzięki BLOGmedia mogłam go przetestować i chciałabym się z Wami dzisiaj podzielić moją opinią na jego temat.

























Na początek kilka słów co to za olejek dla tych,którzy jeszcze go nie znają.
Bio‑Oil jest specjalistycznym produktem do pielęgnacji skóry, przygotowanym aby pomóc poprawić wygląd bliz, rozstępów i nierównomiernego kolorytu skóry. Jest również efektywny w przypadku problemu ze skórą starzejącą się i odwodnioną. Od wprowadzenia na światowe rynki w 2002 r., Bio‑Oil zdobył 242 nagród w kategorii produktów do pielęgnacji skóry. W 20 krajach zajmuje 1 miejsce w sprzedaży produktów poprawiających wygląd blizn i rozstępów.


Receptura :

W skład receptury Bio‑Oil wchodzą wyciągi z roślin oraz witaminy w postaci olejku. Bio‑Oil zawiera przełomowy składnik PurCellin Oil™, zmieniający konsystencję produktu, dzięki czemu olejek jest lekki i nietłusty zapewniając równocześnie łatwiejszą absorbcję składników odżywczych zawartych w witaminach i wyciągach roślinnych.
Bio‑Oil był poddany ocenom bezpieczeństwa stosowania zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) w sprawie produktów kosmetycznych. Oceniono profil toksyczności, budowę chemiczną, stężenie składników i całkowity poziom dziennego narażenia na każdy zastosowany składnik i uznano produkt za bezpieczny do stosowania (w tym do stosowania przez kobiety w ciąży).
Bio‑Oil jest oznakowany znakiem „Beauty Without Cruelty” (piękno bez okrucieństwa).


Składniki :

Roślinne

Calendula Officinalis Flower Extract (Olejek z nagietka)

Lavandula Angustifolia Oil (Olejek lawendowy)
Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Olejek rozmarynowy)
Anthemis Nobilis Flower Oil (Olejek rumiankowy)

Witaminy

Tocopheryl Acetate (Witamina E)

Retinyl Palmitate (Witamina A)

Baza olejku

Paraffinum Liquidum 

Triisononanoin
Cetearyl Ethylhexanoate 
Isopropyl Myristate
Glycine Soja Oil
Helianthus Annuus Seed Oil
BHT
Bisabolol

Kompozycja zapachowa (Róża)

Alpha-Isomethyl Ionone 

Amyl Cinnamal 
Benzyl Salicylate 
Citronellol
Coumarin
Eugenol
Farnesol
Geraniol
Hydroxycitronellal
Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
Limonene
LinaloolBarwnik
Pomarańczowy: CI 26100 (Red 17)



Wytwarzanie :

Bio‑Oil jest produktowany zgodnie z zasadami GMP (ang. Good Manufacturing Practice - Dobre Praktyki Produkcyjne) wytyczonymi przez WHO (Światowa Organizacja Zdrowia). Przed rozpoczęciem produkcji wszystkie składniki są badane pod kątem jakości i pochodzenia surowców oraz zanieczyszczenia mikrobiologicznego, a próbki z każdej wytworzonej serii są badane laboratoryjnie i przechowywane oraz monitorowane przez 5 lat.
Wszystkie elementy opakowania Bio‑Oil nadają się do recyklingu, a elementy z papieru posiadają certyfikat zgodności z zasadami zrównoważonego zagospodarowania lasów.
Proces produkcyjny Bio‑Oil nie powoduje emisji szkodliwych substancji, niebezpiecznych odpadów ani ścieków.





Moja opinia :

Bardzo się cieszę,że mogłam w końcu przekonać się na własnej skórze o właściwościach tego olejku. Po ciąży mam rozstępy przez co nie czuję się najlepiej w strojach dwu częściowych :/ Używałam olejku właśnie w miejsca dotknięte rozstępami i w momentach kiedy używałam systematycznie faktycznie ich widoczność malała.  Dodawałam do kąpieli kilka kropli olejku i skóra była dobrze nawilżona. Ten sposób przypadł najbardziej do gustu mojej córce,która nie lubi smarować się niczym po kąpieli,a jednak skóra dziecięca wymaga nawilżenia.Zaskoczyła mnie konsystencja olejku,ponieważ nie jest typowo oleista,ale nie bardzo tłusta.
Zapach bardzo delikatny,ale przyjemny.
Wchłania się dosyć szybko,ale nie ryzykowałabym smarowaniem się nim chwilę przed snem. Nie ryzykowałam również ze smarowanie nim twarzy,bo pewnie od razu miałabym wysyp nieprzyjaciół,a tego chciałabym uniknąć ;) Choć w przypadku mojej córki nawilżył buzię idealnie,więc nie zniechęcajcie się jeśli nie macie cery tłustej jak ja.
Myślę,że cena może być dla niektórych minusem,ale ja uważam że czasem za dobrą jakość musimy zapłacić nieco więcej niż zwykle.
Z pewnością kupię kolejne opakowanie,tym razem dla siostry :)

W paczce od BLOGmedia otrzymałam również 2 plasterki na pęcherze/otarcia,które są świetne! Nic nie poradzę na to,że nowe baleriny zawsze mnie obcierają,a z tymi plastrami otarcia już mi nie straszne ;)






Pozdrawiam Was serdecznie,a BLOGmedia dziękuję za możliwość poznania otrzymanych produktów.
KLIK do pierwszej części otrzymanych produktów.



Co myślicie o  Bio-Oil ? Znacie czy chcecie poznać ?


A może używacie jakiegoś innego ciekawego olejku i mi go polecicie ?

18 komentarzy:

  1. Mam uzylam tylko raz z lenistwa ale jest fajny Mi się podoba zapach Buzie posmarowalam i brzuszek Fajna konsystencja Od dzis zaczne regularne stosowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ciekawy, sama też go mam i zawsze zapominam go używać - jakiś czas temu kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie użyłabym go - parafina źle działa na moją skórę, więc używam olejków na bazie naturalnych olejów i one służą mi świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale wiele dobrego słyszałam na temat tego produktu. Możliwe, że skuszę się i go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o nim dobre i złe opinie :) fajnie że u Ciebie się sprawdził ja nie potrafię się zdecydować a plasterki tej firmy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak bedzie w promocji to chyba go sobie zakupie :D mam kruidvatowa podrobke tego oleju, i po tym jak dostalam uczulenie po nim przestalam go uzywac :/ zastanawiam sie czy zaryzykowac ponownie i dac mu jeszcze jedna szanse... a co do otarc po balerinach to wlasnie dlatego przestalam je nosic bo wiecznie mialam obdarte piety -_-

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii na temat tego olejku, widziałam też efekty po nim. Kiedyś sama go przetestuję, mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście udało mi się uniknąć rozstępów w trakcie ciąży, brzuszek pomału wraca do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już od dawna myślałam nad zakupem tego olejku, mam straszne rozstępy na plecach to wynik mojego szybkiego wzrost :( i to że jako dziecko mialam bardzo cienką skurę i jak szybko podroslam w górę mam na pamiątkę paski jak u zebry na plecach :( Ale jak Tobie podziałał na rostępy po ciąży to może i mi pomoże ! zachęciłaś mnie bardziej na ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się mu przyjrzeć, na moje blizny po znamionach może mógłby się okazać dobry :) Bo niestety maść polecona przez lekarza mnie uczula :/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ten olejek nie wypadł najlepiej, na bliznę nie zadziałał - pozostała ona taka sama jak przed jego zastosowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała wreszcie poznać ten olejek :) ciągle czytam o nim a jakoś jeszcze nigdy go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bio oil wydaje się fajnym produktem
    takie plasterki to coś w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego olejku,ale tyle pochwał ile się czyta na jego temat, nie może brać się znikąd.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, nie próbowałam, co więcej nie znałam nawet. A szkoda! Bo z tego, co piszesz właściwości ma niesamowite i niebywałym plusem jest dla mnie to, że nadaje się dla dzieci. Córce też pewnie przypadnie do gustu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o nim wiele dobrego i chyba w końcu sama go przetestuję na rozstępy na udach. Jak długo go stosowałaś?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.