social media

Translate

sobota, 26 września 2015

Rozdanie z pięknyblog.pl

Tak jak obiecałam kolejne rozdanie :)
Do wygrania zestaw kosmetyków marki Max&More widoczny na zdjęciu. Co trzeba zrobić by go zgarnąć?

* Polub stronę Piękny Blog oraz moją MagdalenaKlak.pl.
* Zaobserwuj Nasze blogi :
oraz
* Polub i udostępnij informację o rozdaniu.
* Wyraź chęć wygrania zestawu Max&More.
Dodatkowe losy możesz otrzymać również za :
* Aktywność na stronach i Naszych blogach.
* Wstaw post i/lub baner na blog (jeśli go posiadasz ;) ) 
* Poinformuj swoich znajomych o rozdaniu na innych portalach społecznościowych np.instagram,twitter itp.
------------------------------------------------------------------------
Rozdanie trwa od dzisiaj tj.26.09.2015,a kończy się za równy miesiąc czyli 26.10.2015.
Bawcie się dobrze :)
Zgłoszenia przyjmuję w TYM miejscu :)

Przy okazji przypominam o trwającym obecnie jesiennym rozdaniu jakie zorganizowałyśmy dla Was z Moniką -> KLIK.
Buziaki ;*

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne nagrody - Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw do brwi ma ladne odcienie, a ta paletka nawet fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super nagroda,swoja drogą marka mi zupelnie nieznana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagroda świetna :) mam nadzieję że uda mi się zgłosić jak znajdę chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z przyjemnością wezmę udział ;))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.