social media

Translate

niedziela, 6 września 2015

Nicole Cosmetics 705,Zapach męski od Trusted Cosmetics.

















Witajcie :)
W dzisiejszym poście opiszę Wam dla odmiany zapach. Jaki to zapach i czy przypadł do gustu dowiecie się po przeczytaniu tego postu na który Was serdecznie zapraszam.






Dzięki uprzejmości portalu Trusted Cosmetics miałam możliwość wybrać perfum dla mojego mężczyzny. Wybrał On sobie nr.705 i powiem nieskromnie,że lepiej wybrać chyba nie mógł! Zapach jest zmysłowy,męski i taki jak oczekiwaliśmy.
Ale zanim przejdziemy do ostatecznej opinii zapraszam na kilka słów o wybranym zapachu.



Kilka słów o perfumach :
Perfumy Nicole dla mężczyzn spowodują, że poczujesz się świeżo i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i męskości. W ofercie zapachów męskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum, które są wysokiej jakości. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe.

Pełna oferta zapachów dostępna TUTAJ

 Nicole 705 (grupa: zmysłowe): lawenda, wosk pszczeli, głóg, fiołek, drzewo sandałowe, cytryna, bursztyn, cedr, bergamotka

 Moja opinia ( a właściwie opinia mojego mężczyzny ;) :

Zapach jaki został wybrany i opisany to odpowiednik FAHRENHEIT (Christian Dior). Jako,że zapach jest Nam znany możemy śmiało stwierdzić,że nie wyczuwamy różnicy między oryginałem,a odpowiednikiem.
Otrzymana pojemność to 30 ml jest to odpowiednia ilość,aby stwierdzić czy zapach Nam odpowiada czy nie. Flakonik idealnie wpasowuje się w rękę i mieści się w kieszeni,więc w każdej chwili można się nim popsikać np.przed ważnym spotkaniem. Zawartość flakonika starczyła na ok.miesiąc przy codziennym użytku. Zapach utrzymuje się całkiem długo jak na odpowiedniki markowych perfum. Na ciele czuć go większość dnia,a na ubraniach o wiele dłużej.
Z tego co widzę na stronie sklepu Nicole Cosmetics wszystkie flakony wyglądają identycznie,różnią się jedynie numerkami i zapachami. Podoba mi się taki minimalizm,choć nie ukrywam że zdarza mi się kupić perfum ze względu na fikuśny flakon po czym stwierdzam,że zapach kompletnie mi nie odpowiada.
Jeśli mam być szczera to mając do wyboru oryginał i odpowiednik Nicole wybieram ten drugi ze względu na cenę,ponieważ zapach jest niemalże identyczny,więc nie widzę sensu,aby przepłacać.

Za 30 ml w sklepie Nicole Cosmetics zapłacić trzeba 24,90 zł co wydaje mi się niewielką sumą za tak dobry produkt. Do wyboru mamy różne pojemności w różnych cenach. Również zapachów do wyboru mamy tyle,że na pewno każda/y z Nas znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Mój mężczyzna powiedział,że ma zamiar wybrać sobie jeszcze inne zapachy,a i ja jestem ciekawa jak wypadają damskie ,więc zamówienie kompletujemy i będziemy oczekiwać przesyłki z niecierpliwością.

kliknij tutaj po więcej informacji :)

Znacie zapachy od Nicole Cosmetics ?
Kupujecie odpowiedniki  czy wolicie inwestować w oryginały ?

6 komentarzy:

  1. fajne mają te swoje perfumki
    chętnie przygarnę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ostatnio o Nicole Cosmetics - ten zapach wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama byla kiedys konsultantka podobnej firmy z perfumami :D wiem ze te zapachy sa dlugotrwale bo miala probki wszystkich perfum ;) wachalam kazy i czasem podbieralam :P Ale niestety nie ma mojego ulubionego zapachu One Shock Calvina Kleina :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zamienniki i plus,że tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. często wybieramy zamienniki :) tej firmy jeszcze nie znamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam je i jak dla mnie mają ładne zapachy i sa wystarczająco trwałe

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.