social media

Translate

piątek, 25 września 2015

Złote myśli - czyli wersja dla blogerów

Dzisiaj kolejna nominacja do LBA czyli  Libster Blog Award,ale tym razem to nieco inna wersja do której nominowała mnie Małgosia z bloga OhMeg na który chętnie zaglądam,więc i Was zapraszam do poznania.
Większość z Was wie,ale nie wszyscy,więc tłumacze o co chodzi z tą nominacją :
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Oto pytania jakie zadała mi Małgosia i moje odpowiedzi :

1. Miejsce, które Cię zachwyca to ... Nasze mieszkanie. Mimo,że remont trwa sobie w najlepsze to już widać coraz większe efekty i zachwycam się tym każdego dnia(poza tymi w które wkurzam się na Nas dlaczego wzięliśmy takie duże mieszkanie do całkowitego remontu ;).A poza mieszkaniem zachwyca mnie plaża w Scheveningen do której nie mamy zbyt daleko,więc wszystkie ciepłe dni spędzamy właśnie tam.

2. Dobra książka czy dobry film?
To zależy. Ostatnio mam znów ogromną chęć na czytanie książek. Jako,że dostęp do polskich tytułów mam nieco utrudniony,a czytanie w języku obcym nie sprawia mi tyle frajdy korzystam z darmowych ebooków.Pochłaniam wirtualne książki jak typowy mól książkowy.Obecnie jestem zakochana w książkach Harlana Cobena i jeśli jeszcze nie znacie to gorąco Wam polecam.
3. Jaki masz sposób na poprawę nastroju? Szczególnie nastrój poprawia mi szczęśliwa rodzina przy mnie. Gdy moja córka i Jej ojciec są zadowoleni  to i ja jestem :) Brzmi banalnie,ale tak jest.
4. Co jest największym złodziejem Twojego czasu? (poza blogiem oczywiście:))
Ogólnie dostęp do internetu. Wchodzę na fb,a tam od kilku do kilkunastu wiadomości i komentarzy na które staram się zawsze odpowiedzieć. Wchodzę na blog i sytuacja podobna - komentarze u mnie i u innych blogerek,napisanie postu itd.trwa czasem zdecydowanie za długo,ale lubię to.Na koniec jeszcze lubię pobuszować po wirtualnych sklepach,a ich asortymenty końca nie mają ;) Mam 4 ulubione sklepy do których Was również zapraszam,może wpadnie Wam coś w oko ?
/ KLIK / KLIK / KLIK / KLIK /
5. Czego chciałabyś spróbować, ale się boisz?
Jazdy na skuterze lub samochodem. Po prostu zdaję sobie sprawę z tego jak kiepskim byłabym kierowcą. Nawet jadąc na rowerze jestem niebezpieczeństwem dla siebie i innych :P Jak wsiadam na rower córka woła : " Z drogi śledzie,bo matka jedzie" - Jakieś pytania? :D
Chciałabym się nauczyć pływać,ale na samą myśl o wejściu do wody wywołuje u mnie strach. I obrzydzenie,bo wyobrażam sobie ile ludzi robi siusiu do danego zbiornika z wodą,a ja miałabym do niego wejść ;)
6. Wpadka Twojego życia? To nie miejsce na moją kompromitację,abym opisywała takie rzeczy :P
7. Do czego masz słabość? Do czekolady! Jak ja ją kocham! Dlatego do szczupłej sylwetki mi daleko.
8. Jakie trzy cechy wymieniłby Twój przyjaciel, aby Cię opisać?
Szczerość do bólu,upartość i wrażliwość to cechy jakie wymienił mój partner zapytany o nie.
9. Co Cię denerwuje u innych ludzi?
Jak ludzie marudzą,jednocześnie nic nie robiąc ze swoim życiem,aby było im lepiej. Niesłowności i niepunktualności również nie mogę strawić. A o fałszywych ludziach chyba nie muszę wspominać ?
Tych ludzi staram się unikać w swoim życiu,bo mam wrażenie,że wysysają ze mnie radość z życia.
10. Gdybyś mogła mieć jakąś super moc, to co by to było?
Dałabym wszystkim ludziom zdrowie. Na wszystko inne można zapracować ciężką pracą,ale zdrowia kupić się nie da.
11. Gdyby został Ci tylko jeden dzień życia, jakbyś go spędziła? W zasadzie nie zastanawiałam się nad tym jakoś szczególnie,ale na pewno chciałabym go spędzić blisko mojej rodziny. Miejsce w takiej sytuacji byłoby nie ważne tylko obecność ukochanych mi osób.

To by było na tyle z mojej strony :)Moje pytania do Was :

  1. Dlaczego zaglądasz na mojego bloga 
  2. Czy dzięki moim postom zdarzyło Ci się kupić coś co polecałam?
  3. Co lubisz najbardziej kupować ? ( jeśli oczywiście lubisz robić zakupy ;)
  4. Czego najbardziej nie lubisz kupować ?
  5. Czy masz jakieś niespełnione marzenie ? Napisz o nim.
  6. Czy masz jakiegoś ulubionego czytelnika czy wszystkich traktujesz na równo ?
  7. Planujesz przyszłość z blogosferą czy nie myślisz o tym ?
  8. Kim się inspirujesz ?
  9. Najbardziej przykry dla Ciebie komentarz jaki pojawił się na Twoim blogu ?
  10. Dla równowagi napisz jaki był najmilszy dla Ciebie komentarz na blogu.
  11.  Masz jakieś pytanie do mnie ? Na pewno jakieś masz! Śmiało zapytaj :)


Chciałabym nominować do zabawy 10 dziewczyn i jednego chłopaka,ale jeśli ktoś jeszcze ma ochotę odpowiedzieć moje pytania to śmiało odpowiadajcie w komentarzach lub na swoich blogach i podrzućcie mi linki :)

A na koniec rodzynek wśród dziewczyn,ale bardzo sympatyczny bloger :
Jak widzicie imiona Ania oraz Patrycja powielają się,ale każda z dziewczyn jest inna i jestem ciekawa ich odpowiedzi.

21 komentarzy:

  1. świetne odpowiedzi! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam słabość do czekolady, blogów i nie lubię maruderów, choć ostatnio sama marudzę :D Świetne pytania i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Cobena i czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię czekoladę, Harlana jeszcze bardziej. Niesamowite poczucie humoru

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie posty w ktorych opowiadasz o sobie, jestes bardzo przemila osoba i coraz bardziej czoje ze jestes moja bratnia dusza :) naprawde duzo serca wkladasz w swojego bloga ja to bym nie wiedziala jak sie do tego zabrac i i tak pewnie nikt by tego nie czytal :P dziekuje za tak swietnego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak na początku uważałam,a teraz zobacz - mam kilka stałych wspaniałych czytelniczek i dla nich wiem,że warto pisać :)
      Ściskam mocno :*

      Usuń
  6. Dziękuję, że odpowiedziałaś :) chyba mamy z sobą wiele wspólnego hahah

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny post z którego wiem o tobie jeszcze więcej - Dziękuje za nominację na pewno na nią odpowiem jak tylko się zorganizuję z czasem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana bardzo Ci dziękuję :) Postaram się ogarnąc taki post jednak nie obiecuje mam tyle postów do nadrobienia, że szok :).
    Całuje i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby można było podarować zdrowie to byłby cenny dar :) Jednak lekarze nie mieli by co robić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuję za nominację, ja akurat jeździć umiem ale za to mam lęk wysokości i nie cierpię latać samolaotami ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt internet to złodziej czasu :) Dziękuję za nominację chętnie odpowiem na pytania w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za nominację! :) z chęcią biorę udział :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiadam :) Zaglądam na Twojego bloga, bo masz niezwykle fajny sposób przekazywania swoich myśli, bardzo lubię Twój styl pisania. Często rozbawiasz mnie swoim poczuciem humoru. Twój blog to miejsce pełne pozytywnej energii i ciepła, które od Ciebie bije, bo jesteś bardzo miłą i ciepłą osobą - a to sprawia, że raz tu zaglądniesz i chcesz już zostać :) Tak po prostu. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.