social media

Translate

poniedziałek, 7 września 2015

Romwe,Bluza Hope oraz biała koszulka z nietypowym kwiatowym wzorem.


 Witam Was w poniedziałek :D

Lubicie ten dzień tygodnia ? Ja chyba nie mam bardziej lub mniej lubianych dni :)

Bardziej nie lubię,gdy deszcz pada od rana do wieczora i muszę kombinować,żeby złapać moment jak nie pada,aby zrobić zdjęcia :P Jaki tego efekt sami oceńcie.

 Mina na tych zdjęciach mówi wszystko także przewijacie dalej na własną odpowiedzialność :P



 Bluza jest bardzo ciepła i będę ją zakładać często w najbliższych miesiącach. Wprawdzie nie jestem bardzo szczupła i raczej powinnam unikać poziomych pasków to jednak zdecydowałam się na nią,bo zauroczył mnie napis na niej oraz kotwica. 
 Zegarek dostępny TUTAJ.

 Moja córcia powiedziała,że mam jej poszukać też taką fajną bluzę także poszukiwania uważam za rozpoczęte ;)


 Co do koszulki to mam mieszane uczucia. Jest fajna i taka jak na zdjęciach jednak ja oczekiwałam,że będzie z milszego materiału. Mam nadzieję,że po wypraniu będzie mnie sztywna,bo wzór na niej jest ciekawy.


 Urok białek koszulki to taki,że prześwituje i widać co mamy pod spodem lub czego nie mamy :D
Na szczęście mam TAKI wynalazek na biust,więc zawsze mogę go założyć do takich ubrań.


 Ogólnie jestem zadowolona z zamówienia i już nie mogę się doczekać kolejnych przesyłek. Mogę je mieć przede wszystkim dzięki Waszej pomocy dlatego skromnie proszę o kliki w poniższe linki :
Sklep Romwe - KLIK
T-Shirt - KLIK
Bluza Hope - KLIK
Niebawem pokaże Wam :
TO i TO :)

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za to,że jesteście tu ze mną <3

Przy okazji chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w rozdaniach jakie trwają aktualnie na profilu Moniki. Z prawej strony są dwa banery i klikając w nie przekieruje Was do rozdań na facebooku.

Co Wam się bardziej podoba w tej stylizacji koszulka czy bluza ?

14 komentarzy:

  1. I jedno i drugie mi się podoba Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy mi się bardzo podobają, najbardziej hope :) Ślicznie Ci w takich włoskach, uroczo wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka koszulka jest bardzo ładna ;) Szkoda tylko, że materiał Ci nie przypasował.

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka jest zdecydowanie w moim stylu, na bluzę jednak bym się nie zdecydowała ^^ Dobrze Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikane :)
    urocza na bluzka na krótki rękaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ci ladnie w takich kreconych wlosach <3 jak zrobilas takie ladne fale? ja chociazbym nalozyla tony lakieru moje wlosy sie zawsze same prostuja -_- bluza wyglada na to ze ma fajny material, bluzeczka tez ladna a twoje legginsy sa swietne :D zegareczek tez najgorzej nie wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam sobie plecionkę/przeplataniec czy jak to tam zwą i rozpuściłam 5 minut przed wyjściem na zdjęcia. Po zdjęciach,na których zmokłam po falach nie było śladu :D

      Usuń
  7. Bluza <3 masz ładnie zrobione włoski :)P

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie bluzki są fajne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, bluza jest bardzo dobrej jakości :)
    Klik, klik - 10,83$, 10,90$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała bluzka, mimo tego że prześwituje to moim zdaniem jest przepiękna. Sama bym z chęcią w takiej chodziła.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.