social media

Translate

wtorek, 15 września 2015

Bell, Super Mat, Cover Make - Up , Fluid matujący 03 Beige

Hej :)

Dzisiaj chciałabym  Wam opisać podkład  do twarzy,który  został kupiony zupełnie  w ciemno. Nie znałam wcześniej  marki Bell,więc  nie wiedziałam czego się  spodziewać.  Jakie są  moje wrażenia  po zapoznaniu się  ? Zapraszam na post.
Podkład ten kupił mój  facet będąc  na kilka dni w pl. Akurat była wyprzedawana stara wersja mojego  ulubionego  podkładu marki L'Oreal,więc  poprosiłam go,żeby  kupił  mi na zapas (nie wiedziałam jeszcze  wtedy,że  marka L'Oreal wyślę  do mnie aż  3 podkłady  w nowej wersji ;). 
Chłop  ruszył na poszukiwanie podkładów  do pobliskiej  drogerii i wysłał  mi zdjęcie  szafy z kosmetykami marki Bell z zapytaniem "Chcesz coś ?" Jak myślicie co odpowiedziałam ? :D
Oczywiście wygrał rozsądek,więc ze względu na zapasy jakie posiadam Chłop kupił tylko podkład Bell oraz te z L'Oreal i wyszedł z drogerii,ale jak tylko wykończę co nieco to zainteresuję się bardziej ich asortymentem.
Podkład Super Mat Cover Make-Up 03 Beige
Cena: ok. 15 zł
Obietnice producenta:  Unikalna receptura fluidu zapewnia pełne, perfekcyjne krycie skóry.
Doskonale maskuje niedoskonałości cery, zachowując przy tym jej naturalny wygląd. 
Dzięki zawartości silikonowanych pigmentów fluid doskonale rozprowadza się nie pozostawiając na twarzy smug.
Zapewnia matowy makijaż przez wiele godzin .
Zawiera kompleks aktywnych witamin C i E.
Moja opinia :Jestem bardzo zadowolona z tego podkładu. Żałuję,że nie poznałam go wcześniej,szczególnie na początku lata kiedy to w Holandii panowały upały. Wtedy używałam kremów BB,a one średnio się sprawdzały. Nie potrafię zrezygnować całkowicie z makijażu nawet podczas upałów,a znalezienie smarowidła na twarz,które delikatnie zamaskuje niedoskonałości i nie spłynie po kilku minutach graniczy z cudem. W tym przypadku cud istnieje,przynajmniej na mojej twarzy :) Te osoby,które mnie czytają dłużej lub znają wiedzą,że w makijażu stawiam na minimalizm.Używam tylko podkładu,tuszu do rzęs,eyeliner i bezbarwna pomadka,a mocniej pomalowane usta rezerwuję na specjalne okazje. Od kiedy zaczęłam używać podkładu Bell wiele osób w pracy śmiało się,że zasypiam i nie mam czasu się pomalować,bo podkład taki naturalny efekt daje. Oczywiście w dniach przed okresem,kiedy zazwyczaj mam wysyp nieprzyjaciół nie kryje ich idealnie,ale od tego mam korektor ;) Świetnie się rozsmarowuje,nie trzeba go dużo i utrzymuje się na twarzy od kilku do kilkunastu godzin nie pudrowany,ani nie poprawiany w ciągu dnia.
Szczególnie nałożony tym [KLIK] pędzlem trzyma się wyjątkowo mocno na buzi!
Polecam go Wam z całego serca i jak tylko wykończę zapasy podkładów sięgnę po niego ponownie,bo kosztuje niewiele (ok.10 zł jak nie mniej ;) a sprawuje się przyzwoicie.

Znacie markę Bell ? Co lubicie w niej najbardziej,albo co chciałybyście poznać ?

------------------------------------------------------------------------
 Poklikasz ?
KLIK / KLIK / KLIK / KLIK  / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK /

27 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubiłam podkład kryjący Bell, bo ładnie krył a przy tym naturalnie wyglądał na twarzy:) A ten nowy z L'Oreal kusi niezmiernie, więc ciekawa jestem Twojej opinii:) Dziękuję, że mnie odwiedziłaś i pozostawiłaś miły komentarz!:) Oczywiście zapraszam częściej!!:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, z Bell miałam jedynie puder matujący i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten odcien dla mnie duzo za ciemny,ale jesli maja jasniejsze to chetnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze chyba nic z tej firmy ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bell potrafi przyjemnie zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z Bell posiadam róż i bardzo go lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja firmę Bell znam juz od jakiegoś czasu. Jednak tego podkładu nie miałam. Fajnie, że o nim napisałaś będę mogła z czystym sumieniem zakupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego produktu nie znam, ale marke jak najbardziej :) Niektore nkosmetyki sa godne polecenia :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wychodzi na to, że Bell jedna ma jakieś dobre kosmetyki w swoim asortymencie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził, lubię markę bell :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawie i kolorek też fajny - ja go jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię lakiery tej marki i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ich jakiś podkład i był ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. btw. piękny kolor włosów masz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. po wyjeździe do UK nie mam w ogóle styczności z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy takiej cenie warto wypróbować.
    Z Bell lubię lakiery do paznokci. ;)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny :) ale kiedy ja nakładam podkład na swoją buzie zawsze wyglądam jak posypana mąką o kolorze skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat z firmą Bell mam małe doświadczenie, ale fajnie, że ten podkład tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bell znam oczywiście i kiedyś tylko podkłady tej firmy stosowałam, później od nich odeszłam. Pora chyba znów wrócić do tej firmy. Tego konkretnego podkładu nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam go,ale wygląda super. Sklikane wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też go mam i bardzo lubię. Przyjemny codzienny podkład☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba wypróbuję ;) Cenowo jest w porządku, a skoro się sprawdza dobrze to ... :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja obstawiam, że nie znalazłabym dla siebie koloru :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie szukam jakiegoś fajnego podkładu :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podkład z Bell, ale inny i jest całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię marke Bell,szczególnie korektory,ale jesli chodzi o ich podklady nigdy nie trafiam z kolorem/kryciem.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.