social media

Translate

wtorek, 8 września 2015

SheIn,Płaszcz i czarny T-Shirt na jesienne dni :)





















Cześć piękne :)

W zeszłym tygodniu odebrałam paczki zamówione przeze mnie,więc w tym tygodniu przedstawię Wam ich zawartości.
Co zamówiłam ze sklepu SheIn tym razem ? Zobaczcie sami :)
Nie wiem jak jest w Polsce,ale w Holandii lato odeszło najprawdopodobniej na dobre,więc powoli kompletuję szafę na jesiennie dni.





 Szary płaszcz,który ogrzewał mnie w ten zimny,deszczowy dzień w który robiłam zdjęcia jest świetny! Mimo niskiej temperatury na dworze było mi w nim ciepło. Nawet najmniejsza nitka z niego ni wystaje,więc jego wykonanie wykonano bardzo dobrze w każdym calu.



 Czarny T-shirt zamówiłam z myślą o tym,że będę zakładać go do pracy jednak po założeniu go na siebie stwierdzam,że w wolne dni również będę w nim się dobrze czuć. Co mnie najbardziej zaskoczyło w tej koszulce ? Materiał z jakiego jest wykonany. Rzadko kiedy wczytuję się w to z jakiego materiału zamawiam ubrania,więc sugerując się zdjęciami ze sklepu SheIn spodziewałam się,że przyjdzie ze śliskiego materiału. Jakże się myliłam! Koszulka jest wykonana z grubszego materiału przez co jej jakość oceniam na bardzo dobrą.



 Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego zamówienia i ten zestaw będzie mi towarzyszyć w niejeden chłodny dzień nadchodzącej jesieni oraz zimy.

SheIn - klik
Koszulka - klik

Płaszcz - klik



Jak Wam się podoba taka taka stylizacja ?
Podoba Wam się czy nie bardzo ?

15 komentarzy:

  1. :-) ns początku myślałam ,że to zwyczajny T-Shirt ale po kliknięciu zauważyłam,że jednak nie :-) A plaszczyk fantastyczny Przydalby mi się teraz na te poranki jak odprowadzam młodego do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz a ten płaszczyk jest mega, może następnym razem i ja się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny płaszcz. :) u mnie w Anglii też lato odeszło, już chłodne dni przyszły.. ahh my emigranci mamy przechlapane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk świetny :) Cała stylizacja podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana świetna stylizacja :) Oczywiście przybywam i pomagam - 12,54$ i 28,84$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten narzutko - płaszczyk wygląda świetnie! Oczywiście i ja przybyłam z pomocą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja , płaszczyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas już raczej też odeszło...

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikane,płaszczyk świetny :) choć wyglada bardziej na sweter

    OdpowiedzUsuń
  10. Plaszczyk ma bardzo ladny kolor, pasowalby do niego wielki czarny szal albo wielka czarna chusta ;) A koszulka jest bombowa, uwielbiam takie <3 i znowu musze ci to powiedziec ze ladnie ci w kreconych wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sama bym chciała taki płaszcz
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk,sweterek jest boski a Ty ślicznie wyglądasz ;***

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.