social media

Translate

czwartek, 24 września 2015

SheIn, Darmowa wysyłka tylko 24h! Kup za mniej niż 9,90$


Witajcie.




Wiecie,że jutro jest darmowa wysyłka w SheIn ? Jest to świetna okazja na zrobienie zakupów.
Dlatego wpadłam na pomysł,aby zrobić post w którym pokażę Wam kilka fajnych rzeczy do kupienia za mniej niż 10 dolców :) Co Wy na to ? Mam nadzieję,że każda z Was znajdzie coś interesującego dla siebie.

Przeglądając asortyment sklepu SheIn kolejny raz przepadłam na kilka godzin. Mimo,że staram się być na bieżąco z nowościami to wciąż zauważam coś ładnego i wrzucam na swoją chciejlistę. Chyba muszę dokupić jeszcze jedną szafę,albo najlepiej dwie na te wszystkie ubrania :D

Koszula z koronką ? Czemu nie :)
Czarna sukienka nie musi być nudna.
Macie coś w kolorze czerwonym ? Ja własnie się zastanawiam i mam ich o wiele za mało!
A może czarna sukienka z ogonkiem ? 
I perełka o której zapomniałam w lato,a bardzo chciałam zamówić :( Śliczna jest,prawda ?
Polubiłam się bardzo w tym roku z kombinezonami i ten również mnie bardzo zainteresował. Szczególnie niebieski,bo różowy i zielony to chyba grafik zrobił :D

Uroczy zestaw kolczyków wraz z łańcuszkiem.
Japonki z flagą :D Nie wiem jak Wy,ale ja lubię w nich chodzić w domu. 
Niebieski szal z pewnością spodobałby się mojej córce.
Nie zapominajmy też o okularach. Są ważne dla Naszych oczu cały rok.


Macie kosmetyczkę ? Ja nie mam,ale przydałaby mi się na wyjazd do Polski,żeby moje kosmetyki nie latały po całej torbie.

Wszystkie te i wiele innych produktów za kwotę $9,9 znajdziecie tutaj - -> KLIK


Ale to jeszcze nie koniec.  Znalazłam jeszcze kilka perełek za $7,9! Zobaczcie same.


Okulary tym razem w odważniejszym kolorze.

Przeźroczysta torebka ? Wiecie jak to ułatwiłoby poszukiwania zaginionych kluczy ?
Pas podkreślający talię ożywi nawet najzwyklejszą stylizację.
W trosce o gardło nie wychodzimy z domu bez szala :)
Torebka w kolorach tęczy ? Od razu jesień przestałaby być szara i smutna.

Ile razy ja już się zastanawiałam nad kupnem takiej opaski na głowę ? Co zimę,gdy moja głowa marznie przypominam sobie o niej,bo czapek nie znoszę.

Mini torebeczki na telefon lub portfel ? Minimalizm zawsze w modzie :)




Czy ja lubię motyw kotwicy na ubraniach ? No pewnie,że tak! Moja siostra również bardzo lubi dlatego zawsze mi podbiera ubrania jak tylko mnie odwiedza.


 Za te rzeczy zapłacicie tylko $7,9 tutaj jest ich więcej --> KLIK



Na stronie SheIn znajdziecie również tańsze rzeczy,ale dzisiaj skupiłam się tylko na tych dwóch przedziałach cenowych. Zrobienie zakupów jest całkowicie proste i wystarczy tylko,że macie odpowiednią kwotę na PayPal i możecie wrzucać do koszyka co tylko chcecie :)
 Chciałabym jeszcze wspomnieć,że aktualnie sklep SheIn wyprzedaje sukienki letnie,więc to odpowiednia pora  na przygotowanie się do przyszłego lata 

KLIK do wyprzedaży.

Dajcie znać co Wam się spodobało i co zamówicie :)
Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Ja ten sklep po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :) Uwielbiam ubrania z tego sklepu, mam już ich kilka i z większości jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta różowa torebeczka (kosmetyczka?) z koroną jest przesłodka!! Oczywiscie poklikane. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane, te marynarskie motywy ach lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikane,klikniesz w link do bluzy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja na pewno skorzystam z darmowej wysyłki - w planie mam zakup spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Shein, te kombinezony są eksta! Poklikane :) i masz cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane !;) Masz cudny kolor włosów, zbieram się do kolorowych już od kilku miesięcy, ale wtedy mi się przypomina, jak ciężko było ściągnąć niebieski i wrócić do blondu...;(

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG, jaka świetna strona! coś czuję, że moje biedne konto znowu się dzisiaj uszczupli...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. promocje są zawsze mile widziane
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jest ta przezroczysta torebka☺️

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.