social media

Translate

czwartek, 17 września 2015

TB DRESS,Przegląd sukienek i swetrów na jesień


Chciałabym Was dzisiaj zaprosić na mały przegląd sukienek oraz swetrów na jesień jakie oferuje sklep TB DRESS. Jest to sklep znaleziony przeze mnie niedawno,ale pomyślałam,że pokaże go Wam i może Was coś zainteresuje. Kolejny raz sklep zachwyca Nas swoim szerokim asortymentem,więc jestem pewna,że każda z Nas znajdzie coś dla siebie.Przy okazji chciałabym wspomnieć,że aktualnie trwa promocja 10% przy zakupach sukienek powyżej 69$ niby nie dużo,ale zawsze coś,prawda ?






A teraz Wam pokaże co mnie szczególnie zauroczyło :)

TB DRESS - Cheap-Sweater-Dresses 











































Dajcie znać co Wam się spodobało w sklepie TB DRESS,bo ja miałam ogromnie ciężko żeby zdecydować co ostatecznie Wam pokazać,a przecież całego asortymentu wkleić w post nie mogłam ;)

15 komentarzy:

  1. Wszystko mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o swetry to tylko te przylegające mi się podobają, a płaszcze wszystkie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    szkoda tylko, że pewnie ciut zarabiają a biorą produkty z Chin
    muszę poszukać tych ubrań gdzieś indziej
    ale to po porodzie
    czas na zakupy a juz nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane uczciwie i prosze o to samo u mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary płaszcz z pierwszego zdjęcia jest przepiękny, chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duuuuuzo pieknych kiecek tam maja, a jakie slubne piekne, normalnie sie az w jednej zakochalam :P http://www.tbdress.com/product/Sexy-Trumpet-Off-The-Shoulder-Long-Sleeves-Court-Train-Lace-Wedding-Dress-11246465.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne rzeczy :) Najbardziej podobają mi się sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy płaszczyk na samej górze.. Zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.