social media

Translate

środa, 9 września 2015

Dresslink,Sukienka w pieski,zegarki i pędzel


Dzień dobry :)
Po długim oczekiwaniu na przesyłkę ze sklepu Dresslink w końcu mogę Wam pokazać co zamówiłam i opisać te kilka rzeczy w paru zdaniach. Zapraszam na dalszą cześć postu.





Zamówienie to złożyłam na pół z córką,bo znalazła się w nim urocza sukienka w pieski dostępna TUTAJ. Jeśli nie lubicie piesków to macie jeszcze do wyboru motyw z kotkami i króliczkami. Sukienka jest w bardzo żywych kolorach i córka bardzo ją polubiła.



 Pogoda typowo jesienne,wciąż pada,ale na szczęście jest dosyć ciepło :)
Cenę oraz rozmiar -> KLIK.

Zegarek-łańcuszek również był zamówiony głownie dla Maleństwa,ale myślę,że ja sama nieraz go założę. Niestety córcia zgubiła buteleczkę,która była doczepiona do łańcuszka,ale i bez niej jest bardzo ładny. Można go otworzyć i zamknąć. 


Cena -> KLIK
 Niebieski zegarek wybrałam dla siebie. Mam białe,czarne i srebrne zegarki,ale tym razem zachciało mi się czegoś kolorowego na jesień. Pasek solidnie wykonany,nigdzie mnie nie uwiera,a motylek będzie mi przypominał o lecie. Córka zapowiedziała,że będzie go podkradać ;)

 Do wyboru różne kolory.
Cena -> KLIK




Dwustronny pędzle wybrałam dla siebie. Próbowałam już z gąbeczką nakładać podkład i korektor,a teraz zachciało mi się próby z pędzlami. Włosie obu pędzli jest bardzo miękkie i przyjemne w dotyku. Mam za sobą już dwa podejścia i muszę przyznać,że jestem zadowolona z otrzymanego efektu jaki otrzymałam po tym sposobie aplikacji makijażu. Żaden,nawet najmniejszy włosek nie wypadł z pędzli podczas makijażu,ani podczas mycia.

 Chwilowo pędzel jest niedostępny,a szkoda,bo polecam go Wam na dzień dzisiejszy z czystym sumieniem -> KLIK




 Wszystkie te rzeczy  oraz wiele innych znajdziecie TUTAJ.

Co Wam się spodobało z pokazanych rzeczy ? Znacie sklep Dresslink ?





9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukieneczka dla Niuni!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukieneczka :) niebieski zegarek też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka, a niebieski zegarek spodobałby się mojej córci, bo uwielbia motyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy swietne! Gdyby był wiekszy rozmiar sukienki, to bym chętnie zamówiła. :) Poklikane :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba ten zegarek z lancuszkiem Przypomima mi się jak moj śp.partner mial taki i wyjal zegarek ze srodka i wlozyl zdjecia moje i corki Zamowienie fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek na lancuszku jest piekny <3 a zegarek z motylkiem na pewno spodobalby sie mojej corci ze wzgledu na niebieski pasek :D ogolnie bardzo fajne zamowienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka urocza ;) Na początku nie wiedziałam, że to dla córci i pomyślałam sobie, że nie założyłabym takiej ale dla dziewczynki jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka dla córci świetna :D Ten otwierany zegarek też super, taki bajerancki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.