social media

Translate

sobota, 19 września 2015

ROMWE,Dres i bluza z Myszką Miki

























Cześć wszystkim :)
Jestem ciekawa czy lubicie motywy z kreskówek na ubraniach ? Ja lubię i kilka takich ubrań mam w szafie,a od kilku dni posiadam również ten uroczy zestaw,który Wam dzisiaj zaprezentuję.
Zapraszam na post.






 Na swojej facebookowej tablicy zapytałam czy ten dres będzie dobry do biegania po czym dostałam kilka komentarzy oraz wiadomości,że to bardzo zły pomysł,bo będzie mi w nim za ciepło itp. Oczywiście z mojej strony to był mały żart! Jeśli widzisz,że biegnę to biegnij i Ty,bo to znaczy,że mnie ktoś goni :P 

Nie mam jakoś potrzeby biegania i o wiele bardziej wolę jeździć na rowerze niż biegać ;)

 Zapewne zapytacie po co w takim razie mi taki dres ? Do chłodnych wieczorów w domu lub do pracy. Jestem okropnym zmarzluchem,ale nie lubię siedzieć pod kocem,gdy coś robię np.na komputerze. Oczywiście w domu mamy włączone ogrzewanie jak jest zimno na dworze,ale tak jak wspomniałam jestem zmarzluchem,więc lubię mieć coś ciepłego na sobie.

 Dres jest znacznie cieplejszy niż bluza,ale jestem zadowolona z każdej rzeczy,bo Myszka Miki dodaje im uroku.
Wczoraj idąc ubrana w ten dres i mając kaptur na głowie jakaś mała dziewczynka wołała za mną,że idzie Myszka Miki :D Trochę była rozczarowana widząc mnie z przodu.


 Kolejny raz polecam Wam zakupy w ROMWE,ponieważ jakość ubrań jest bardzo dobra,a ceny nie wysokie.
Pamiętajcie jednak o tym,aby dokładnie się mierzyć i czytać opisy przy zdjęciach,a zakupy na pewno będą udane.


Standardowo proszę Was kliknięcia w poniższe linki,abym mogła kontynuować współpracę.


ROMWE  -> KLIK
BLUZA    -> KLIK
DRES       -> KLIK
KLIK / KLIK / KLIK

Dziękuję bardzo i zapraszam na kolejne posty.

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten dresik i bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba dresik do "biegania" i bluza tez extra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluza, pozytywna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane, super bluzaa!:)
    Klikniesz również u mnie będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wszystko,super wyglądasz! Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikałam fajny dresik
    wpadnij na nowy post i zrób klik też mi w wishlistę :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo podobają się ubrania z motywami kreskówek, jak byłam młodsza to miałam dużo bluzek z różnymi postaciami z bajek, teraz jest ich mniej.

    Ta bluza z myszką miki jest przeurocza i ma naprawdę ogromną kieszeń.

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyklikane kochana! Swietna bluza z Mickey!
    Prosze o pokliknanie u mnie ;)

    Jesli to nie problem, prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poscie : gertrama.blogspot.com ;) odwdzieczam sie

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko bardzo mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój Boże, kocham takie ciuszki :D ostatnio często widzę takie motywy w Terranovie i w sumie od dłuższego już czasu to mój ulubiony sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja <3
    Bluzy kochane!!! Sama bym taka chciała ;*
    Dziękuję za komentarz u mnie ;*
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam rzeczy z postaciami z kreskówek!:)
    Linki poklikane:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ubrania z postaciami z kreskówek :) Zestawy są świetne, zwłaszcza ta bluza z kapturem - chcę ją :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ogromną chrapkę na tę bluzę z myszką :) jednak finalnie wybrałam coś innego :) Ogólnie Romwe ostatnio szaleje, co post to wciąż proponują coś nowego i nowego .

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.