social media

Translate

czwartek, 10 września 2015

Wholesalebuying,Co zamówilam i co bym zamówiła jeszcze ?


Hej wszystkim!

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić nowy sklep Wholesalebuying,który odkryłam już jakiś czas temu,ale dopiero teraz zrobiłam zamówienie i oczekuję pierwszej paczki. Ciekawi co zamówiłam i co jeszcze bym chętnie zamówiła ?



Asortyment tego sklepu tak mnie zaskoczył,że długo,bardzo długo przebierałam i nie mogłam się zdecydować,aż wybrałam 3 rzeczy,które Wam dzisiaj pokaże. Pewnie się zdziwicie,ale nie wybrałam tym razem żadnego kosmetyku,ani ubrania! Większość z Was wie,że kilka miesięcy temu przeprowadziłam się z rodziną do innego miasta na mieszkanie,które wymaga gruntownego remontu.
Remont kiedyś się kończy i wypadałoby zacząć rozglądać się za drobiazgami,które dodadzą uroku Naszemu mieszkaniu.
Dlatego przepadłam przeglądając ofertę jaką oferuje 
Wholesalebuying.
Rzeczy,które chciałam zamówić na innej ze stron i ceny podane na tej to różnica kilkunastu dolców!
Zresztą zobaczcie sami.




Naklejka na ścianę z motywem wieży Eiffla,która jest pokryta fosforem,więc świeci w nocy to ozdoba dla Maleństwa.  Jej pokój w 95% jest skończony,więc zaczynam powoli dobierać dodatki. Paryż jest miejscem,które chcemy odwiedzić,a taka ozdoba nie znudzi się zbyt szybko.
Szczegóły oraz cenę znajdziecie TUTAJ.

Brakuje mi zegara w kuchni szczególnie wtedy,gdy gotuję "na szybko" przed powrotem Chłopa z pracy,bo się zasiedziałam na fejsie :P Oglądałam już różne zegary,ale żaden nie podobał Nam się na tyle,żebym go kupiła. Ten ze sztućcami pasuje idealnie,prawda ?
Szczegóły oraz cenę znajdziecie TUTAJ.


Za naklejką z tym napisem rozglądałam się już od baaardzo dawna. Wymiary pasują idealnie w miejsce,które chcę aby była przyklejona. W różnych sklepach ceny takich naklejek wahały się od 10-15e w górę,a w tym sklepie do 3x mniej,więc zał było nie zamówić :)

Szczegóły oraz cenę znajdziecie TUTAJ.



Na razie małe zamówienie,aby mogła się przekonać o jakości produktów,ale jeśli wszystko będzie w porządku mam zamiar zaopatrzyć się jeszcze w inne drobiazgi. 




W sklepie tym mamy do wyboru takie kategorie jak :
*   Ubrania damskie,męskie i dziecięce,
*   Buty,torebki oraz seksowna bielizna,
* Różnego rodzaju akcesoria,elektronika i perełki dzięki którym  Nasze mieszkania lub ogród/balkon będą wyglądać jeszcze bardziej przytulnie.

Jednym słowem znajdziemy WSZYSTKO co tylko sobie wymyślimy. Nie wierzę w to,że ktoś mógłby wejść na stronę Wholesalebuying i nie wybrać niczego ;)

A co ja bym jeszcze zamówiła ?
Na pewno którąś z tych rzeczy,a najlepiej wszystkie :




































Wszystkie te rzeczy oraz wiele,wiele,a nawet bardzo wiele innych rzeczy znajdziecie TUTAJ :)
Co Wam się spodobało ?

7 komentarzy:

  1. O - taka naklejka to coś innowacyjnego :) Chętnie przytuliłabym ją do sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne mają te gadżety, cos innego niż w standardowych sklepach

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, interesujący zapraszam do mnie na bloga i oczywiście na radio w którym gram

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega jest ta naklejka na ścianę wieża Eiffla :D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/2015/09/hello-school.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sklep :) Jak będę szła na swoje to też zapewne będę godzinami szukać idealnych dodatków do mieszknia :) Zegar do kuchni bomba ! :) I ta naklejka dla dziecka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, ile kosztowała przesyłka?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.