social media

Translate

środa, 23 września 2015

Sweetywedding, Przegląd sukien ślubnych





Moje piękne :)
Dzisiaj post nad którym myślałam od bardzo dawna,aż w końcu nastąpił czas jego realizacji. 
Zapraszam Was na przegląd przepięknych sukien ślubnych w sklepie Sweetywedding nawet jeśli ślub macie za sobą.


Raz na jakiś czas mam ochotę pooglądać suknie ślubne i wszystkie dodatki do tego pięknego dla niejednej z Was dnia. Ja w najbliższych latach ślubu nie planuję,ale to nie znaczy,że nie mogę Wam pokazać tych pięknych sukien,prawda ? Może któraś z Was się skusi na którąś ?






























A co powiecie na kolorowe suknie ślubne ?
Skoro już przy kolorowych sukniach jesteśmy to dlaczego by nie zaszaleć i nie wybrać fioletowej ?
Jednak wpisują frazę : Purple Bridesmaid Dresses nie znajdziemy tylko i wyłącznie fioletowych sukni,ale również w kolorach jakich tylko sobie wymyślimy :)









 Ceny,rozmiary i fasony do wyboru,do koloru :)

Jak widzicie sklep ma ogromny asortyment i każda z Nas znalazłaby z pewnością swoją wymarzoną suknię nie tylko na ślub. Osobiście nie wiem na którą bym się zdecydowała,bo z każdą kolejną obejrzaną sukienką mówiłam sobie "Ta jest piękna!",a później widziałam kolejne piękniejsze.


Lubicie takie posty ? Chcecie więcej ?
Która suknia spodobała Wam się najbardziej ?

8 komentarzy:

  1. nie wiem co myslec o kolorowych sukniach slubnych. to jest raczej taki dzien w ktorym wyobrazamy siebie w białej sukni,ktora jest jego symbolem. Nie bylabym przekonana do kolorowych sukien a tym bardziej czarnej.. Fioletowa mi sie bardzo podoba, Ewentualnie kupić dwie i potem przebrać jak to niektórzy robią :) wtedy jak najbardziej tak.Ogolnie post bardzo fajny :* wszystkie suknie są piękne :)


    DIY nawilżająco-wygładzająca maska do włosów


    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi sie, ze Polki sa za bardzo przyzwyczajone do bialych sukien, by zastapic je kolorowymi (swoja droga ciekawie by to wygladalo), a szkoda, bo niektore sa naprawde ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś wolę tradycyjnie białe sukienki ale dla każdego co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość takich typowo balowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne suknie tam maja, mnie sie strasznie podoba suknia w ktorej brala slub Pink z Careyem✌🏼️ecru(czy jak to tam sie pisze😜) z czarna wstazka przewiazana w pasie, po prostu cudowna☺️ ale czarna tez ciekawa😏

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są, fajnie tak pooglądać piękne kreacje ślubne

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.