social media

Translate

niedziela, 13 września 2015

Romwe,Koszulka ombre i ciepła narzutka na jesień.





















Witajcie :)
Dopiero Wam pisałam o tym jak to w Holandii lato odeszło na dobre i nadeszła jesień,pamiętacie ? No cóż pogodynką to ja na pewno nie zostanę,bo pogoda mnie miło zaskoczyła i wróciły moje ukochane temperatury 20st + :D




 Dzięki temu mogła spokojnie zrobić zdjęcia w zamówionej koszulce na krótki rękaw i nie zmarzłam. Ombre nadal modne nie tylko na włosach,ale również na ubraniach dlatego zamówiłam koszulkę z tym motywem.
Kolor na dole jest w rzeczywistości bardziej ''żywy"
Na stronie KLIK też tego nie widać tak dobrze :/ 




 Na narzutkę było w dzień robienia zdjęć zdecydowanie za gorąco,ale chciałam Wam ją koniecznie pokazać.
Już teraz napiszę Wam,że będzie to idealna narzuta w bardzo chłodne dni,bo jest bardzo ciepła. Dostępna tutaj -> KLIK.
Wybrałam rozmiar S i cieszę się,że nie brałam większego,bo nie było takiej potrzeby.



Czy jestem zadowolona z zamówionych przeze mnie rzeczy ? Kolejny raz jestem na TAK! :D
Zawsze zanim coś zamówię sprawdzam jak wyglądają realne zdjęcia,czy są pozytywne opinie oraz dokładne rozmiary wtedy mam pewność,że się nie rozczaruję ;)
Sklep ROMWE kolejny raz mnie nie zawiódł,więc polecam go Wam z całego serca.

A teraz mała ankieta,podoba Wam się taki zestaw ?
TAK / NIE






Jeśli mogę prosić to poklikajcie w linki :


<3 KLIK
<3 KLIK
<3 KLIK
<3 KLIK

18 komentarzy:

  1. Bardzo ci do twarzy w takich jasnych kolorach Dobre zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz fajna ta koszulka, narzutka bardzo mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło i cieszę się, że jesteś zadowolona :)
    Poklikane. Miło mi będzie jeśli też trochę poklikasz u mnie w wishiście z dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sie prezentujesz w tej bluzeczce, podoba mi się motyw.A ciepłe narzutki zawsze się przydają w chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, a koszulka akurat w moich kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że ta pogoda jest taka zmienna
    nigdy nie wiadomo jak się ubrać
    ja już powoli przeglądam sklepy w poszukiwaniu jesiennych ubranek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulka bardzo fajna :)
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane :) Podoba mi się ta koszulka, i nawet niedroga jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, luźna stylizacja i jakie pomysłowe zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta narzutka, dobrze że wróciło do Ciebie ciepełko
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie w jasnych ciuchach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta koszulka :) Poklikane :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie stylizacja bardzo do Ciebie pasuje. Bluzeczka wygląda świetnie w takim połączeniu. :)
    Poklikałam w linki.

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.