social media

Translate

sobota, 3 października 2015

Romwe,czerwona kurtka i szal w słonie


 Witajcie :)
Pamiętacie jak niedawno na swojej facebookowej stronie prosiłam Was o pomoc w wyborze koloru kurtki ? Dzięki Waszej pomocy zdecydowałam się na czerwoną,bo ostatnio bardzo polubiłam się z tym kolorem :) Czy to był dobry wybór ?
Jestem pewna,że tak! Wahałam się czy będzie mi pasować ubranie w takim kolorze,ale czuję się w nim świetnie i chyba zamówię jeszcze kilka rzeczy,żeby przełamać nudę w te nadchodzące zimne dni.
Zaraz po nowym roku wybieram się do Polski,więc potrzebowałam ciepłej kurtki,bo płaszcze które posiadam raczej się nie sprawdzą. Te kilka stopni różnicy w temperaturze zawsze bardzo odczuwam i raczej unikam spędzania urlopu w okresie zimowym w Polsce,ale wybieram się na świetne wydarzenie,więc jakoś wytrzymam ;)
Kurtka jest bardzo ciepła i już się z nią nie rozstaję <3
Do kurtki dobrałam biały szal ze wzorem słonia z podniesioną trąbą do góry (podobno na szczęście ;). Zawsze jak tylko robi się chłodniej zakrywam szyję,aby nie zaniemówić jak kilka dni temu :/ Niestety pogoda bywa zdradliwa i o przeziębienie nie trudno. Na szczęście już mi lepiej i znów mogę gadać jak najęta :D
Szyja owinięta szalem nie ma prawa zmarznąć,bo jest dosyć duży i ciepły. Niestety szal chwilowo niedostępny,ale na pewno za jakiś czas będzie można go znów zamówić.

















 Sklep Romwe -> KLIK
Kurtka -> KLIK
Szal w słonie -> KLIK
---------------------------
Koszula -> KLIK 
Legginsy -> KLIK 
Jutro pokaże je dokładnie na blogu :)

Podoba Wam się kurtka czy szal ?

12 komentarzy:

  1. Moja koleżanka miała kiedyś identyczną kurtkę :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja - Wszystko mi się podoba kurtka i szal całość połączenia robi wrażenie - Ja to mam nadzieje że gdy nadejdzie styczeń to pogoda będzie łaskawa :)P

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wszystko dobrałaś!

    platinumskull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kurteczka w realu wyglada lepiej niz na stronie Romwe :D futerko przy kapturze genialne i nawet jej kolor jest ladny ;) jedyne co mi sie w niej nie widzi to te biale wstawki na koncach rekawow, wygladasz w niej cudownie <3 szal tez ladny :) a koszule bym taka chciala ale cala czarna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurteczka:)
    Jasne ze na jesienne dni czerwona kurteczka jest piękna :)
    Nie wspominając o tym ze super w niej wyglądasz
    Piękny szal ze słonikami ale widziałam go juz na kanale youtube ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kurtka :) Super, że zdecydowałaś się na ten kolor :)
    Do tego widzę, że ma porządny, głęboki kaptur. Super, to duży plus :)
    Świetnie się prezentujesz :D
    Szal także mi się podoba. Bardzo często takie noszę i mam ich sporą kolekcję :) Ten bym też chętnie przygarnęła ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, szczególnie podoba mi się kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się ten szal :) A wybór koloru kurtki świetny :)
    Pozdrawiam lifeofbitch.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście wszystko wyklikane - 41,67$, 8,99$, 19,49$, 11,69$ :)
    Kurteczka podoba mi się najbardziej, ale to nie jest chyba ta sama rzecz do której ją podlinkowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w czerwieni. Futrzak robi wrażenie :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.