social media

Translate

sobota, 10 października 2015

PromTimes.co.uk



Serfując po necie znajduję wiele ciekawych sklepów,w których można kupić naprawdę piękne rzeczy. Szczególnie ostatnio zwracam uwagę na ubrania,ponieważ kosmetyków mam taki zapas,że  skupiam się teraz na ich wykańczaniu zamiast na kupowaniu kolejnych. Ubrania nie mają terminu przydatności,więc mogą sobie leżeć w szafie używane czy nie ;)

Niedawno podczas takiego właśnie nocnego przeglądania sklepów wpadłam na PromTimes.co.uk .
Do pożegnania obecnego roku,a powitania nowego jest coraz bliżej,więc jeśli wybieramy się na jakąś imprezę sylwestrową warto pomyśleć o sukni już teraz. Nie muszą to być drogie suknie! Znalazłam dla Was przepiękne poniżej  £50 ->
All Prom Dresses Under £50


Równie eleganckie i w podobnej cenie sukienki znajdziemy jeszcze tu -> All Bridesmaid Dresses Under £50




Jeśli któraś z Was planuje w najbliższym czasie wziąć ślub to serdecznie zapraszam na dział z pięknymi sukniami ślubnymi - > Wedding Dresses

Jak widzicie wybór jest przeogromny,a ceny nie wysokie.

Ja jeszcze się na żadną nie zdecydowałam,a Ty ?

2 komentarze:

  1. Wybór spory, ja bym pewnie postawiła na coś rozkloszowanego, ale ciągle sobie mówie, że jeszcze czas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt duże ryzyko tak kupować suknię ślubną ale inne kiecki to nie aż tak duży wydatek więc czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.