social media

Translate

wtorek, 27 października 2015

Cocomelody.com - beach wedding dresses

Sklep Cocomelody.com spodobał mi się  bardzo, więc postanowiłam zrobić odsłonę sklepu. Uwielbiam przeglądać suknie ślubne i robię to z wielką przyjemnością.
Już od bardzo dawna podziwiam te przecudowne kreacje na tak wyjątkowy dzień i zawsze jestem oczarowana ich blaskiem - każda z sukien ślubnych jest wyjątkowa i ma swój niepowtarzalny urok. Suknie ślubne wykonane perfekcyjnie potrafią oczarować każdą kobietę - ich fason i wykonanie jest dobrane do najbardziej wymagających kobiet. Dopasowane i klasyczne - długie i krótkie, obecnie na rynku modowym jest ich bardzo duży wybór a tak wyjątkowy dzień tylko jeden dlatego też zawsze należy kierować się swoimi wymaganiami i spostrzeżeniami co do jakości swojej wymarzonej sukni ślubnej. Panie które mają już ustaloną datę ślubu na rok 2016 zapewne już teraz poszukują wymarzonej kreacji dla siebie i pomału zaczynają przebierać w ofertach - Dlatego też dziś przygotowałam kolejny przegląd sukien ze sklepu Cocomelody.com.

Sparkle Trąbka-Syrenka Sweetheart Sweep-Brush Pociąg Koronkowa suknia...




Bajkową płaszcza-Kolumna Sąd Pociąg Naramienna Szyfonowa suknia ślubna...




Delikatne Ball Suknia Sweetheart Kostka Długość Organza suknia ślubna...




Suknia bez ramiączek Chic Ball kostki Długość Tiul Suknia ślubna...


Dreamy Ball Gown Strapless Tea Length Tulle Wedding Dress CWLA13003


Chic płaszcza-Kolumna bez ramiączek Imperium Długość podłogi Tiul...



Dodatki które wybieramy też mają wielkie znaczenie, także warto rozejrzeć się po stronie sklepu Cocomelody.com i zapoznać się z jego asortymentem.


Bez tytułu #252




2016 wedding dresses - Kampania sprzedażowa 


Zapraszam Was do zapoznania się z asortymentem sklepu Cocomelody.com :)

6 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentują te suknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorze ze etap wybierania sukni mam juz za soba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne , gdyby nie to że moja siostra miałą już ślub to bym jej doradziła :D pozdrawiam cieplutko :*
    http://wybuchowa-kuchnia-karoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten etap mam przed sobą, jednak jeszcze pewnie parę lat sobie poczekam :) Mimo wszystko i tak lubię czasami oglądać te przepiekne sukienki które robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, ale moją wymarzoną sukienką jest taka z gorsecikiem i milionem diamencików, a dół żeby był z kilkunastu warstw tiulu <3
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne sukienki! *_*

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.