social media

Translate

piątek, 30 października 2015

Wholesalebuying & Dresslink - Co pojawi się niebawem na blogu.






Dzisiaj chciałabym Wam tak na szybko pokazać co pojawi się na blogu jak tylko odbiorę paczki. Na dzisiaj wybrałam dwa sklepy - Wholesalebuying oraz Dresslink,ale być może zrobię jeszcze taki post z resztą sklepów, które Wam tu pokazuję.

DRESSLINK  - już nie raz zamawiałam coś z tego sklepu i zawsze jestem zadowolona. Kilka razy zamawiałam również prywatnie i nie mam żadnych zastrzeżeń do tego sklepu.
Aktualnie trochę poszalałam z zamówieniami, bo zamówiłam to co Wam dzisiaj pokażę + kilka rzeczy dla siostry i mojego siostrzeńca ( dla nich to niespodzianki, więc Wam ich nie pokażę ;).


Maleństwo ma kilka kurtek i w zasadzie żadnego płaszcza,a do sukienek jednak lepiej pasuje takie ubranie nawierzchnie.
Poprzedni czerwony płaszcz po dwóch latach użytkowania zrobił się za mały, więc wybór padł na ten. Nie jest zbyt gruby, ale do szkoły mamy dwa kroki, a zima w Holandii jest zdecydowanie cieplejsza niż w Polsce, więc wystarczy taki.
Do płaszcza oczywiście nie mogło zabraknąć sukienki. Ta zachwyciła Nas obie i mimo różowego akcentu za którym nie przepadamy obie stwierdziłyśmy, że jest urocza i wpadła do koszyka. Żebym ja miała inną figurę to sama bym zamówiła dla siebie taką sukienkę w grochy ;)


Bluzę wybrałam z myślą o pracy. Nie mam ich zbyt wiele w swojej garderobie, a ta jest całkiem fajna. Chciałam białą, ale szybko bym ją ubrudziła, więc wzięłam szarą.
Futrzak identyczny jak ten ma córka z B
ershki, więc i sobie zamówiłam. Z innego sklepu idzie do mnie w nieco innej wersji i w innym kolorze, ale czarny jest klasyczny, więc na pewno założę go nie raz tej zimy.
Pędzle do masek chciałam kupić już dawno temu, ale wciąż o nich zapominałam. Tym razem pamiętałam,więc w końcu będę miała czym nakładać maskę na twarz :D
Naklejki na paznokcie nie raz używałam, aby zrobione paznokcie nie były nudne. Nie mam cierpliwości, ani talentu do samodzielnego malowania wzorków, a takie gotowce są bardzo przydatne dla takich ludzi jak ja. Z pewnością ten zestaw starczy mi na długo.


KLIK / KLIK / KLIK /

Córka będzie mieć czerwony płaszcz to dlaczego ja miałabym nie mieć ? Szczególnie, że tak polubiłam ten kolor ostatnio. Bardzo mi się podoba i już się zastanawiam do czego będzie pasował.
Narzutka, która z jednej strony jest brzydka, a z drugiej ma w sobie jakiś urok ;) Lubię tego typu ubrania siedząc na kanapie i czytając książki.
Bluzka z kotkiem to coś dla kocio-maniaczek :D Choć nie przepadam za kotami to ta bluzka spodobała mi się. A Wam podoba się ?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

WHOLESALEBUYING - z tym sklepem współpracuję od niedawna, ale również zdążyłam zamówić kilka rzeczy prywatnie. Wszystko się zgadza z opisami i jeszcze nie raz coś zamówię. W tym sklepie jak i w powyższym znajdziecie coś dla każdej z Was - jestem tego pewna na 100% :)



Niewiele z Was wie, ale nauczycielka Maleństwa ma na imię - UWAGA, UWAGA - Panda :D Już dawno stwierdziłam, że nie które imiona nadawane w Holandii są co najmniej dziwne, ale to jest wyjątkowo zabawne, prawda? Od jakiegoś czasu szukałam jakiegoś małego plecaczka do pracy, a córka prosiła mnie o jakąś nową torebkę i wybrałyśmy wspólnie ten pandowy zestaw plecak + torebka :)
Pędzle do masek, które zamówiłam też z wyżej opisanego sklepu. Nie wiem jak ja składałam te zamówienia, że mi się zdublowały :P Jeden komplet na pewno komuś oddam, więc jeśli ktoś chce za koszty wysyłki to dajcie znać.
Te małe zatyczki do kolczyków gubią się zupełnie jak gumki do włosów dlatego postanowiłam je przechytrzyć i zamówić zapas stu i mam nadzieję, że nie pogubią się zbyt szybko ;)
Komin czy szal jak kto woli. Zamówiłam go wybierając kolor razem z córka, bo i tak jakiego szala bym sobie nie kupiła to mi go podbiera ;) No cóż taki urok coraz starszej córki, prawda ? :)
Mam sporo kolczyków, moja córka też. Jedne są tańsze,a inne są droższe i jedno jest pewne - przyda im się organizacja! Pomóc mam mi w tym taki oto stojak, który z pewnością nie jedna z Was widziała w sklepach :)


KLIK / KLIK /  KLIK / KLIK

Mimo, że nie obchodzimy świąt zawsze wiedziałam, że czegoś mi brakuje. To było Mikołajowe ubranko na kibelek! Ja wiem, że to zbędny gadżet, ale jest tak świetny, że lepszego chyba nie widziałam ;)
Kolejny zbędny gadżet, ale jakże ciekawy. No powiedz ile razy marzyłaś o świecącej szmince ? :D
Zestaw akcesoriów do włosów to coś co się przyda nie jednej włosomaniaczce. Moja córka ma bardzo długie włosy i nie raz brak mi pomysłu jaką fryzurę Jej zrobić do szkoły. Z takim arsenałem nie będzie dylematów.
Jeśli opadły Wam pośladki po obejrzeniu tego wszystkiego mam dla Was coś w sam raz. Nie wiem czy pomoże, ale spróbować zawsze warto ;)

No i to by było na tyle dzisiaj. Coś Wam się szczególnie spodobało ?

Jeśli to nie problem bardzo proszę o kliknięcia w linki, abym mogła pokazywać Wam różne rzeczy z tych sklepów oraz organizować kolejne rozdania.
Wasza M.



10 komentarzy:

  1. Tekst o pośladkach mnie rozwalił :L) Ten komin niebieski też mam :) Podoba mi się też płaszczyk dla Księżniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znac jak sie pedzle sprawuja jak bedziesz je juz miala w swoim uzytku ;) Tyle sie w wakacje naszukalam plecaka dla corci a tu taki piekny pandziowy za taka cene...a ja placilam 40 euro w Hollister -_- organizer na kolczyki musi byc w posiadaniu mojej ksiezniczki, moze zamowie jej i przechowam do swiat :P i te wszystkie gadgety do wlosow sa super <3 a gorset do tylka bezbledny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubranko na toaletę oraz to coś do pośladków - ciekawe :D płaszczyk bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubranie na kibelek i pośladki wymiatają heh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze płaszczyki! :) Osobiście uwielbiam koty na ubraniach więc z taką bluzką nie byłoby inaczej :)
    Imię nauczycielki bardzo oryginalne :D
    Poklikane we wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.