social media

Translate

niedziela, 11 października 2015

DRESSLINK,Czarna maska i szafa do domku dla lalek [cz.2 zamówienia]

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić drugą część zamówienia ze sklepu Dresslink [KLIK]. Pierwszą część razem z moją córcią mogliście podziwiać w TYM poście. Przy okazji bardzo Was proszę o kliknięcia w linki,dla Was to chwila moment,a dla mnie możliwość kontynuowania współpracy. Z góry bardzo Wam dziękuję <3

Uroczą różową szafę do domku dla lalek chciała moja córka. Jej domek dla lalek  jeszcze nie jest do końca umeblowany,ale nie śpieszy Nam się do tego,bo właśnie w tym tkwi cała zabawa - w poszukiwaniach fajnych mebli ;) Większość pomieszczeń już umeblowana,ale szafy nie mogłyśmy znaleźć w rozsądnej cenie. Ta jest wprawdzie różowa(córka nie przepada za tym kolorem) ale pasuje do domku całkiem dobrze. Do szafy dołączone są dwa rodzaje wieszaków. Trochę jestem rozczarowana tym,że wieszaki zawieszone w szafie wystają przez co nie można zamknąć szafy,ale córce to nie przeszkadza,a to najważniejsze. Być może zamówimy jeszcze jedną,jeśli okaże się że kreacje lal nie zmieszczą się w tej szafie ;)



 Dokładne wymiary i cenę znajdziecie tutaj -> KLIK

Ostatnią już rzeczą z tego zamówienia jest czarna maska,która od dawna bardzo mnie ciekawiła. Czytałam o niej wiele dobrego i postanowiłam sama wypróbować jak się sprawdzi. Wiem,że wiele z Was boi się kosmetyków zamawianych z Chin ja jednak należę do tych odważniejszych ;) Póki co użyłam jej dwa razy,więc nic Wam pisać nie będę,bo planuję pełną recenzję za jakiś czas. Twarz moja jest na miejscu - nic jej się nie stało. Nos nie odpadł mi jak kiedyś Michaelowi Jacksonowi,więc z pewnością zamówię kolejne opakowania. Przypuszczam,że jeśli któraś z Was się skusi to też nic się nie stanie jednak musicie pamiętać o tym,że każda skóra jest inna i inaczej reaguje. Ja jestem zadowolona,ale czy Wy będziecie tego nie wiem ;)



























Maska dostępna jest tu -> KLIK


Dajcie znać czy ciekawią Was jakieś kosmetyki ze sklepu Dresslink,a ja przetestuję je dla Was ;)

Przy okazji jeszcze raz Was proszę o kliknięcia w poniższe linki - dzięki temu mogę odkrywać takie perełki jaką jest między innymi ta maska. Odczekajcie kilka sekund,aż zdjęcia załadują się zanim wyjdziecie ze strony.
Dziękuję <3

KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK /

11 komentarzy:

  1. Poklikane :) Świetna ta maska:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaka słodka ta szafa do domku dla lalek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafa dla lalek przeslodka, a ta maska mnie naprawde intryguje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna szafeczka :D Maska wygląda dobrze, na pewno będzie dobra dla skóry. Ja się często zastanawiałam, czy kosmetyki z tych stron nie zaszkodzą skórze, chciałabym właśnie coś zamówić :D Kliknięte :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/10/moj-spodob-na-nudna-jesien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Córka musi być naprawdę zadowolona z szafy :) Poklikane :)
    Pozdrawiam
    http://lifeofbitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znac jak maseczka sprawdza sie po dłuższym używaniu :) równiez z nimi wspołpracuje wiec zastanawiam sie nad zamowniem jej w kolejnej przesyłce :) Szafa cudo :) Mała Ksieżniczka będzie zadowolona :) ( oczywiście kliknęłam :P)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ta maska - czekam na pełną recenzje :)
    Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane :) szafeczka świetna, zawsze chciałam taki domek i mebelki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szafeczka <3
    Ale a tymi wieszakami to dali ciała :<

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.