social media

Translate

niedziela, 4 października 2015

SheIn,sukienko koszula i czarne legginsy

Cześć dziewczyny :)

Kto do mnie zagląda od jakiegoś czasu ten wie,że mam słabość do kilku rzeczy. Są to między innymi ubrania.
Najbardziej ulubione z nich to koszule i legginsy (oraz płaszcze,ale dzisiaj nie o nich) dlatego dzisiaj pokażę Wam koszulo-sukienkę oraz czarne,wyjątkowo wygodne legginsy.
Sukienka jest luźna,ale ładnie układa się na ciele,a legginsy pasują do niej idealnie. Lubię takie zestawienie w którym jest mi wygodnie,a jednocześnie mogę iść na spotkanie służbowe czy prywatne i wyglądać jak człowiek ;)
Przesyłka szła do mnie ok.3 tygodnie,ale zazwyczaj dochodzą wcześniej.
Jakość ubrań bardzo dobra jak zwykle zresztą! 












Sklep SheIn -> KLIK
 Sukienka dostępna tutaj -> KLIK
Legginsy dostępne tu -> KLIK
Jak Wam się podoba taki zestaw ?

7 komentarzy:

  1. Nie podobne to do sukienki. Ale ma fajny wzor

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ci we wszystkich koszulach nawet tych w krate <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne w moim stylu połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta koszula, sukienka. Chciałam ją też zamówić. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się całe zestawienie ;) mam podobną długość koszuli, ale na krótki rękaw, najczęściej i tak związywałam ją przy pasie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.