social media

Translate

wtorek, 13 października 2015

SheIn,Chciejstwa moje aktualne ;)


SheIn znów Nas kusi darmową wysyłką,więc postanowiłam pokazać Wam na co być może ja się skusze z tej okazji. Ceny są przystępne,więc każdą z Nas na pewno stać na małe szaleństwo :)

Jak wiecie współpracuję z tym sklepem od dłuższego czasu i jestem zadowolona z przebiegu współpracy oraz przede wszystkim z jakości wybranych przez siebie ubrań. Czasem zdarza mi się zamawiać coś poza współpracą,bo ceny są nie wysokie,a ubrania bardzo dobre. Na tyle zamówień może z dwa razy nie do końca byłam zadowolona,ale zazwyczaj było tak,że nie zmierzyłam się dobrze lub nie sprawdziłam dokładnie z jakiego materiału zamawiam ubranie.
No dobra,ale co aktualnie bym chciała ? ( łatwiej byłoby napisać czego bym nie chciała,ale wtedy nie miałby kto Was kusić ;)


























Od dłuższego już czasu "choruję" na skórzaną kurtkę. Najlepiej na czarną,bo inne kolory już mam. 
Wprawdzie dzisiaj odebrałam inną,ale ta również mi się bardzo podoba i mam ją oznaczoną w sklepie jako chciejstwo od jakiegoś czasu.
Zdałam sobie sprawę z tego,że mam mało kurtek. Płaszczy mam sporo,ale nie zawsze pasują lub są wygodne,więc wybór padł na tę.





 Grochy. Nie mam niczego w grochy! Skoro nie mam to muszę mieć,prawda? :)
Na dodatek to koszula,które tak uwielbiam,więc muszę ją mieć.

Szary dres już też mam,ale ten jest bardzo fajny choć nie do końca mam przekonanie co do jego dekoltu. Nie mniej jednak chciałabym wrócić do ćwiczeń i nowy dres byłby odpowiednią zachętą do ruchu np.na świeżym powietrzu zamiast zamarcia pod kocem z czytnikiem.



A tu ostatnie chciejstwo,ale za to w trzech kolorach i odrobinę różniące się od siebie. Nie potrafię się zdecydować,który kolor chcę. Czarny futrzak byłby wyborem idealnym,bo będzie pasował dosłownie do wszystkiego. Z drugiej strony ostatnio nie przepadam za ciemnymi ubraniami,więc lepszy byłby szary. Ale co mam poradzić skoro ostatni jest równie ładny jak pozostałe... Wiem,ciężkie życie kobiety ;)

A Ty wybrałabyś coś z moich chciejstw czy masz zupełnie inny gust niż ja ? 

8 komentarzy:

  1. Moim marzeniem jest skorzana kurteczka od Balmain :P ale finanse mi na nia niestety nie pozwola...chociaz pomarze sobie :D Ta karmelowo-czarna kurteczka wyglada bardzo ladnie, a koszula w grochy jest boska <3 kamizelki bierz szara i brudny roz bo obie ladne :P ja mam podobna kremowa z hemy,ale moja ma krotsze wlosie, w pracy na mnie mowia baranek jak ja zakladam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odnoszę wrażenie,że Ty celowo wybierasz drogie chciejstwa,żeby ich nie spełniać :P
      Szarą chyba faktycznie zamówię w końcu :) To ja kiedyś w Wibrze młodej kupiłam za grosze i też była moim barankiem małym <3

      Usuń
    2. Ale sama sobie zobacz w necie ramonezki od Balmain, sa piekne i juz sobie wyobrazam jaka ta skorka musi byc delikatna w dotyku :D baranki fajne sa, sama jestem zodiakalnym baranem :P

      Usuń
  2. Czarna kurtka bardzo fajna :) Ceny nienajgorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi najbardziej kurteczka się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelki mi się bardzo podobają, chociaż bardziej na kimś :D nad skórką sama się zastanawiałam, ale chyba wstrzymam się do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.