social media

Translate

sobota, 24 października 2015

Rozdanie z Bang Good


Witajcie kochani :)

Zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu jakie zorganozwałam dla Was dzięki uprzejmości sklepu BANGGOOD.COM.
Sklep ma bardzo duży asortyment i zapewne każda z Was coś dla siebie wybierze. Zgłosić się możecie mieszkając w każdym miejscu na świecie,a sklep wyśle Wam wygraną bez problemu. Rozdanie trwa 5 dni czyli od dzisiaj tj.24.10.2015 do 29.10.2015,więc śpieszcie się ze zgłoszeniami i proszę Was o wprowadzenie ich poprawnie w formularzu zgłoszeniowym oraz w komentarzu. Istnieje możliwość przedłużenia rozdania gdyby było mało zgłoszeń.W razie jakichkolwiek problemów piszcie,a ja Wam pomogę.


Im więcej zgłoszeń tym więcej nagród do wygrania :)
 Dlatego chciałabym Was prosić o udostępnianie informacji o rozdaniu na portalach społecznościowych z linkiem do tego postu :)

W poniższym formularzu się zgłaszajcie :
Rafflecopter giveaway

Po zalogowaniu się wklejcie w formularzu link do wybranej rzeczy.
Nagrodę możecie sobie wybrać z tego linku -> KLIK
A jeśli macie ochotę sprawić radość jakiemuś mężczyźnie wybierzcie nagrodę z tego linku -> KLIK

Powodzenia!

34 komentarze:

  1. A wiesz ze dzisiaj wlasnie przegladalam wszystkie topy na banggood :D Bardzo podoba mi sie ten t-shirt ;) http://www.banggood.com/New-Fashion-Women-t-shirts-Lips-Handmade-Beads-Cotton-T-shirt-Short-Sleeve-t-shirt-p-991052.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zgłaszaj się do udziału :)

      Usuń
    2. Zglosilam sie jak tylko zobaczylam posta :D mam nadzieje ze wszystko dobrze zrobilam ;)

      Usuń
  2. Śliczne ubranka <3
    Wzięłam udział i mam wielką nadzieję że mi się uda *-* Bo wybrałam sobie takie cudeńko że ahhh.
    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje mi się, że udał mi się zgłosić :) ciekawa jestem rzeczy z takich sklepów, jeszcze nigdy nic nie kupowałam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie dokładnie należy składać zgłoszenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W formularzu podanym w tym poście :)
      Musisz się zalogować podając imię i adres email,a później wklejasz wybraną przez siebie rzecz i gotowe. Jakby co to pisz ;)

      Usuń
  5. chyba się zgłosiłam, ale nie wiem do końca - wkleiłam w formularz link z rzeczą ze sklepu

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny konkurs, zgloszenie wyslane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam, udział mam nadzieję na wygraną, bo ta rzecz bardzo mi się podoba♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy wzięłam udział ?:(
    Kliknęłam, aby się zalogować, nie miałam gdzie podać imienia, adresu e-mail, wkleiłam link tylko (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zalogowałaś się przez facebook - tak tez można :)
      A jeśli nadal masz wątpliwości napisz do mnie wiadomość,a w niej Twoje imię,adres email + link do wybranej przez siebie rzeczy. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Udostępniłam! ;) https://www.facebook.com/kaskosek/posts/1514347668888245

    OdpowiedzUsuń
  10. Udostępniłam biorę udział :)
    http://www.banggood.com/Lace-Collar-Off-shoulder-Long-Sleeve-Chiffon-Blouse-Shirt-Purple-p-991553.html

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział mam nadzieje ze dobrze wszystko zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia wszystkim - Duży wybór nagród <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłoszenie poszło.. powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do zabawy i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się - link wklejony - konkurs udostępniony!
    Mam nadzieję, że prawidłowo się zgłosiłam...

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.banggood.com/Summer-Strap-Open-Off-Shoulder-Lace-Blouse-Tnak-Tops-Irregular-Hem-p-978127.html

    ta bluzeczka jest cudnaaa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się - link wklejony - konkurs udostępniony! http://www.mensreviewmonster.com/anabolic-steroids/crazy-bulk-reviews/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się spóźniłaś, bo rozdanie już dawno zakończone, ale zapraszam do aktualnych :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.