social media

Translate

niedziela, 11 października 2015

Wholesalebuying, Pierwsza przesyłka i moja opinia.



Dzień dobry :)

Dzisiaj chciałabym Wam na szybko pochwalić się zamówieniem,które odebrałam w sobotę. Zamówienie  w Wholesalebuying złożyłam dosyć dawno temu,ale się nie dogadałam z "opiekunką" i wysłała je ze sporym opóźnieniem.
Zdjęcia zrobiłam na szybko,więc jeszcze nie pokazuję Wam ich ostatecznie. Jak naklejki znajdą się na ścianie pokażę Wam efekt na facebooku lub instagramie.
Na początek chciałam zaznaczyć,że listonosz nie obszedł się z paczką delikatnie,bo doszła do mnie bardzo pognieciona :/



 Zegar przyszedł przyczepiony do kartonowego pudełka,a z drugiej strony tylko kawałek plastiku "chroniący" zegar podczas wysyłki. Moim zdaniem mógł być zapakowany cały w karton,bo ledwo uszedł z życiem.

ogólnie jestem z niego zadowolona i za niedługo będzie dumnie wisiał w mojej kuchni :)
Dokładniej przyjeć się możecie tu -> KLIK



 Naklejka z motywem Paryża zostanie przyklejona w pokoju córki nad łóżkiem. Najpierw muszę ją jakoś wyprasować,bo została poskładana jak niezdana kartkówka ... Ogólnie córka już nie może się doczekać,aż znajdziemy chwilę na jej przyklejenie. Wbrew pozorom to nie będzie takie łatwe i szybkie ;)

Kosztuje tak niewiele,że żal nie kupić -> KLIK



 Kolejną,a zarazem ostatnią rzeczą zamówioną jest naklejka,którą zamówiłam z myślą o przyklejeniu jej w przedpokoju. Kiedyś już prawie kupiłam taką w języku polskim jednak stwierdziłam,że trochę to bez sensu skoro nie mieszkamy w Polsce i od przeprowadzki odwiedza Nas niewielu polaków. Język angielski wydaje mi się być dobrym rozwiązaniem ;)
Jak skończymy remont to zawiśnie w Naszym przedpokoju,aby każdy mógł podziwiać jak (nie)idealną rodziną jesteśmy :) Wiem,że ilu ludzi tyle opinii na temat,akurat tejże naklejki,ale mi się podoba i nie mogę się doczekać jej naklejenia.
W przypadku tej naklejki ktoś też bardziej pomyślał i zawinął ją w rulon przez co jest mnie wygnieciona.
Cenę oraz wymiary naklejki sprawdźcie tu -> KLIK


Podsumowując:

Jestem zadowolona z jakości rzeczy zamówionych z tego sklepu,ale mogli się bardziej postarać pakując je. Praktycznie nie były zabezpieczone i dotarły do mnie w strasznie wygniecionym stanie,a nie jest to moja pierwsza paczka z Chin i raczej to się nie zdarza.
Nie czuję się zrażona do ponownych zakupów,bo takie coś mogło się zdarzyć z każdą paczką,prawda?
Za wszystko wyszło mi $ 17.85 z przesyłką.
Odsyłam Was na stronę  wholesalebuying i sama również mam zamiar zdecydować co tym razem wybiorę.
Pozdrawiam Was serdecznie xx

22 komentarze:

  1. Zdradzisz jaka masz czcionkę, bo świetnie się ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zegar świetny, muszę się mu bliżej przyjrzeć :) P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegar fajnie sprawdziłby się nawet w restauracji na ścianie z cegły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile czekałaś na paczkę od nich? :-) Zegar fajny, też go widziałam na stronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bo ja właśnie też czekam i już tydzień minął, ale jak tak to nie ma czego się obawiać :-)

      Usuń
    2. Spokojnie ;) Paczki idą z Chin,więc kilka dni mija ;)
      Ja czasem odbieram paczki po tygodniu,ale nie słyszałam jeszcze,żeby któraś z blogerek w Polsce dostawała je tak szybko. Także swoje odczekać trzeba niestety :)

      Usuń
  5. świetne rzeczy, poklikałyśmy ;) pozdrawiamy i zapraszamy do obserwowania, będzie nam bardzo miło ;*
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegar jest świetny :) Nie spotkałam się wcześniej z takim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegar jest idealny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świenty zegar :) Szkoda, że naklejki się tak wygniotły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa jak Wam wyjdą te naklejki :) Dołączam do obserwatorów, żeby tego nie przegapić! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naklejki super, ja kupilam naklejki z napisami ostatnio w kruidvat, ale nie wiem czy je przykleje w tym domu w ktorym aktualnie mieszkamy bo przeczytalam ze moga zostac po nich slady na scianach a dom wynajmujemy :/ wiec poczekaja troche ;) Zegar jest bardzo ciekawy i na pewno bedzie ladnie wygladal w waszej kuchni :D ja czekam na swoje zamowienie z wholesalebuying ;) jak dojdzie to podziele sie wrazeniami :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne są te naklejki :) znalazłabym już dla nich zastosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny zegar, tez taki bym chciała bo nie ma w kuchni jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegar pierwsza klasa, a naklejki sama mam na podobne ochotę :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zegar! Ale naklejki z motywem Paryża podobają mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegar jest cudowny *_* Chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy ;) Naklejki również mam przyklejone - np. motyw drzewa przy tv - ogromna nalepa ciężko było jak nie wiem, ale we dwójkę daliśmy z chłopem radę ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.