social media

Translate

środa, 7 października 2015

Dresslink,Sukienki Frozen,Kraina Lodu [cz.1 zamówienia]





















Hej :)
W dzisiejszym poście pokażę Wam pierwszą część zamówienia z Dresslink [klik]. Zamówiłam między innymi dwie sukienki dla Maleństwa,które pokażę Wam dzisiaj,a resztę zobaczycie jutro lub pojutrze.Zapraszam na post.
Pierwsza sukienka jest zdecydowanie bajeczna i moja osobista księżniczka jest nią zachwycona tak samo jak ja :)
Sukienka jest w ulubionym przez Nas niebieskim kolorze,a na górnej części znajduje się starsza siostra z Krainy Lodu czyli Elsa. Córka bardzo lubi tę bajkę i cieszy Ją każda rzecz związana z postaciami występującymi w niej. Kreacja ta jest z delikatnego materiału,więc raczej nie nadaje się do ubioru na "zwykłe"dni. Sukienka jest dostępna w 5 rozmiarach,a jej cena nawet z kosztami wysyłki jest o połowę niższa niż w niejednym butiku,który się reklamuje np.na facebooku.
Zdjęcia na stronie sklepu Dresslink idealnie odzwierciedlają sukienkę -> KLIK







 Druga sukienka to bardziej tunika/dłuższa koszulka. O wiele bardziej nadaje się na co dzień i założona do legginsów idealnie pasuje w cieplejsze dni. Na szczęście jeszcze sporo takich mamy,więc córka korzysta póki może jeszcze chodzić w letnich ciuchach. Albo wspinać się po drzewach i innych rzeczach ;)
Na tym ubraniu również nie mogło zabraknąć Elsy!
Nie są to pierwsze ubrania (i nie ostatnie) jakie zamówiłam dla córki i zawsze jestem zadowolona z jakości zamówionych rzeczy. Tak jest też tym razem.
Rozmiary jakie są do wyboru możecie zobaczyć tu -> KLIK










Sukienka -> KLIK
Tunika -> KLIK
Torebka -> KLIK
Buty - Van Haren
---------------------------------------
Reszta zamówienia :
KLIK & KLIK


Naprawdę Wam polecam zakupy w tym sklepie,ponieważ ceny są o wiele niższe niż w niejednym sklepie,a jakość bardzo dobra. Za zakupy zapłacić możecie między innymi przez PayPal co jest banalnie proste,a w razie wątpliwości zawsze możecie napisać do mnie :)
Na paczkę czekałam ok.3 tygodnie.

14 komentarzy:

  1. śliczna sukienka
    i córcia wyglada pięknie
    klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienusia i tunika <3 widac ze ksiezniczce sie podoba bo usmiech od ucha do ucha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ córcia jest urocza :) to Maleństwo już nie takie małe, normalnie panienka pierwsza klasa :) prawdziwa księżniczka. To taka mała wersja Ciebie Kochana, obie Ślicznotki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne sukienki :) A jaka modelka :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :)
    Wszystko poklikane :) Proszę o rewanż u mnie : http://rytmmojegozycia.blogspot.com/2015/10/shein-moja-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska sukienka, szczególnie spodobała się mojej małej fance Krainy Lodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała, śliczna księżniczka z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jak dla księżniczki śliczna :) i masz cudny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wygląda w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze sama chciała bym taką heh, super udane zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.