social media

Translate

wtorek, 20 października 2015

SheIn / Sukienka i kurtka



Witajcie kochani.
Dzisiaj krótko i na temat. Chciałabym Wam pokazać zawartość paczki jaką odebrałam kilka dni temu. Cieszę się,że paczka dotarła w zeszłym tygodniu,bo zależało mi na niej,aby dotarła przed przyjazdem mamy. W sobotę wpadli znajomi i świętowaliśmy z Nimi mamy urodziny. Bawiliśmy się świetnie i do teraz bolą mnie mięśnie od śmiechu. Szkoda,że takich wspaniałych wieczorów w rodzinnym gronie mamy tak mało...
Ubrana byłam tak jak widzicie na zdjęciach. Było mi wygodnie i czułam się w takim wydaniu bardzo dobrze.
Sukienka jest świetna i z pewnością założę ją nie raz tak jak i kurtkę. Cieszę się,że znów trafiłam z zamówieniem,bo nie raz czytam u innych blogerek,że nie są zadowolone. Zawsze staram się wszystko dokładnie sprawdzać zanim złożę zamówienie i w 3/4 przypadkach jestem zadowolona. Żeby nie było zbyt pięknie czasem nie jestem :P



A na koniec zdjęcie,które podoba mi się najbardziej z tych wszystkich :)

"Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne."
Carlos Ruiz Zafon, Cień Wiatru

37 komentarzy:

  1. Ramoneski chyba nigdy nie wygina :D sukienka musi byc super wygodna bo widze ze jest fajna luzna, a twoje buty podziwiam od kilku postow i musze powiedziec ze sa swietne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zakończenie całego postu - przytoczyłaś piękny cytat :)
    Stylizacja bardzo ciekawa, fajne połączenie kolorów :)
    A linki oczywiście kliknięte - 11,33$, 8,99$, 33,99$, 8,99$ :)
    Miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kliknęłabyś w linki u mnie najnowszym poście ? :)
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html

      Usuń
  3. Świetne połączenie - bardzo lubię łączyć czerwony z czarnym więc podoba mi się bardzo look - ja właśnie czekam na tą ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką ramonesek. Sukienka natomiast bardzo ładna i sama chętnie bym ją przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się czerwona sukienka i oczywiście ramoneska, do której mam słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look! Kolor sukienki jest po prostu idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, a ramoneska super, uwielbiam je po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten fiolet na włosach w zdjęciach w tytule,to najpiękniejszy kolor naświecie! SUPER BLOG :) będę stałym czytelnikiem!

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/2015/10/5-sposobow-na-przeduzenie-trwaosci.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie :) sukienka ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki :) Również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta ramoneska <3 poklikałam xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne włosy i kurtka też :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://pomyslyplastyczne.blogspot.com/ i na bloga mojej książki http://cienkrwi.blogspot.com/
    To moje pierwsze blogi i zaczęłam dopiero parę dni temu dlatego czekam niecierpliwie na komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie ciuszki są bardzo ładne :)
    Czym farbujesz włosy? Pigmentem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie niczym,bo wracam do swojego naturalnego koloru :)

      Usuń
  14. a te legginsy nie prześwitują? bo jak kiedyś zamówiłam to wygladały jak sito?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie,ale ja dla pewności i tak zakładam je tylko do sukienek lub tunik ;)

      Usuń
  15. Super look! Kocham kurtkę! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cień wiatru uwielbiam, a zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie szukam takiej ramoneski. Jest świetna, praktyczna i można ją założyć właściwie do wszystkiego. Ona chyba nigdy nie wyjdzie z mody ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, wyglądasz wspaniale! piękna stylizacja, poklikałam, mogę prosić o to samo?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. jest taka zasada, ze po przecinku robi sie przerwe (spacje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zapamiętać Anonimie ;)
      Szkoda, że w całym poście tylko to przykuło Twoją uwagę.

      Usuń
  20. Troszkę nie moje klimaty, ale torebka i sukienka przypadły mi do gustu :d

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka ma śliczny kolor ♥

    poklikałabyś w linki w poście? Byłabym ogromnie wdzięczna.
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/wishlist-autumn-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne wszystko,szczególnie kiecka jest urocza. Ładnie u Ciebie,tak zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjne zdjęcia i stylizacja, a kurteczka skradła moje serce <3
    Zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kurteczka o piękna sukienka :-) Dobrze że zakupy się udały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ramoneski ! Są ponadczasowe :3
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja! Bardzo podoba mi sie to ostatnie zdjecie to szarne ♡♡
    Dziękuję za komentarz u mnie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja!
    Zapraszamy do nas na haul :)
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.