social media

Translate

poniedziałek, 26 października 2015

Nicole 101,Zapach damski od Trusted Cosmetics
























Jakiś czas temu pisałam Wam o męskim zapachu [KLIK], a dzisiaj przyszła kolej na opisanie damskiego jaki otrzymałam od Trusted Cosmetics. Czy zapach i tym razem okazał się strzałem w 10?



 W ofercie zapachów Nicole proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum (damskich i męskich). Możemy wyróżnić nuty: kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. W ofercie jest ponad 140 zapachów, w tym 2/3 damskich i 1/3 męskich. Zgodnie ze zmieniającymi się tendencjami i porami roku, regularnie wprowadzamy nowości. Nasze zapachy są przyjazne dla środowiska, nie są syntetycznie farbowane na różowo czy niebiesko, kolory są naturalne. To odcienie żółci mniej lub bardziej nasycone.

Linia zmysłowe – zapachy damskie

 Nicole 101: konwalia, mandarynka, białe piżmo, czerwona pomarańcza, drzewo sandałowe, różowy grejpfrut, wanilia, różana esencja, szara ambra



MOJA OPINIA :

Nicole 101 to odpowiednik Cacharel AMOR AMOR, którego nie miałam, więc Wam nie powiem czy zapachy są identyczne. Za to powiem Wam, że drugi raz udało mi się trafić wybierając w ciemno. Zapach jest doskonały i uwielbiam go. Po spsikaniu się nim czułam się kobieco i zmysłowo,ponieważ zapach jest niebanalny. Ten elegancki zapach utrzymuje się na ciele i ubraniach bardzo długo,więc nie widzę powodu,a by przepłacać wybierając oryginały.  Z pewnością nie jedna z Was byłaby z niego zadowolona. Nawet moja mama, która zwinęła mi ten perfum powiedziała, że zapach jest niepowtarzalny i że mam Jej zamówić od razu jeszcze jeden taki perfum.  Nicole Cosmetics są przyjazne dla środowiska i są naturalne.
Butelka jest bardzo praktyczna i elegancja, a przy okazji zmieści się w kieszeń lub w malutką torebkę. Wykonanie jak zwykle solidnego szkła.
Uważam, że cena 24.99zł za  30 ml jest bardzo przyzwoita. Tym bardziej, że możemy zamówić perfum o pojemności od 3ml do 64ml,więc cena jest również na każdą kieszeń.



Nie muszę chyba dodawać,że polecam Wam ten i inne perfumy od Nicole Cosmetics ? :)
Dajcie znać co myślicie o odpowiednikach i czy ich używacie.

7 komentarzy:

  1. Ciekawe.. Chociaż jeżeli chodzi o perfumy to ja muszę wszystkie powąchać

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wreszcie się bliżej zainteresować tymi perfumami! Wszędzie ich pełno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że spodobał się zarówno tobie i Twojej mamie - musi być niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musialabym powachac, ale wierze ci na slowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne te perfumy według mnie są.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.