social media

Translate

poniedziałek, 5 października 2015

Romwe,Świetne bluzy na jesień

Witam Was.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie świetne bluzy z Romwe,które oczekiwałam z niecierpliwością. Ciekawe czy i Wam się spodobają.
Pierwsza biała z napisem "Yoga now,wine later" zaciekawiła mnie właśnie tym zabawnym opisem.
Zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie materiałem z jakiego jest oraz tym jak wygodnie mi w niej. Jestem pewna,że będę ją zakładać bardzo często. 


Przy tym zdjęciu prawie dostałam zawału! Ten pies tak biegł i biegł prosto na ... mojego fotografa :P
Musiałam stać i czekać,aż skończy go głaskać,bo pies nie chciał odejść :)

Szara bluza mocno mi się wygniotła w drodze na zdjęcia,więc już wiem,że ta nie będzie tak często zakładana przeze mnie,bo nie przepadam za prasowaniem.  Kaptur ze ściągaczem to coś co lubię,bo drażni mnie jak kaptur spada mi z głowy np.podczas jazdy na rowerze. Gumka na dole bluzy to ściągacz dzięki któremu bluza nie podnosi się do góry. Wolałabym jednak,aby tego nie było choć i tak uważam,że jest całkiem w porządku.
Kieszenie zawsze mile widziane ;)







Która bluza Wam się podoba ?


Romwe -> KLIK
Biała bluza z napisem -> KLIK
Szara bluza z kapturem -> KLIK
Legginsy  -> KLIK







18 komentarzy:

  1. Ja się bardzo panicznie boję psów biegających samowolnie - kiedyś jeden taki mnie i moją koleżankę zaatakował i pogryzł jak sobie o tym przypomnę to przechodzą mnie dreszcze a było to tak dawno temu, jedynie swojego pieska którego ktoś wywalił mi pod domem się nie boje ale jest malutki . Bluzy ciekawe i ładne myślę że i ja bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie 20 lat temu pies ugryzł przez co miałam nogę szytą i do dzisiaj mam lęk jak widzę biegnące psy w moją stronę :( Aczkolwiek chciałabym psa w domu,ale jeszcze nie teraz ;)

      Usuń
  2. Super fotki, ładny masz kolor włosków - kombinowałaś coś? Piękna zielona trawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One tak dobrze wyglądają tylko na zdjęciach,bo w rzeczywistości jak na nie patrze to mam ochotę się ściąć na Dorę :/
      A trawa piękna to fakt,wygląda jakby wiosna była nie jesień :D

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc żadna z tych bluz nie przypadła mi do gustu, wolę te bardziej "mięsiste" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza najbardziej mi się podoba :) Ja mam mnóstwo rzeczy z Romwe i zawsze jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugą znacznie bardziej przypadła mi dfo gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie bardziej bluza z napisem Yoga now, wine later :D bluza z kapturem ma za szerokie rekawy na dole jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane, fajne ubrania :) 13,00$, 15,99$, 11,69$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza to mój ulubiony strój w drodze do pracy ;) wygodnie i praktycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza bluza jest genialna <3 poklikałam xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza piękna :) Szkoda, że ta druga taka gniotliwa :( Super zdjęcia :) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne, nie raz lubię mieć taki ''dresowy dzień'' a co do Twoich włosów są super, podoba mi się długość i zazdroszczę Ci, bo jest Ci w takich dobrze ;) Możesz wymodzić plecionki na głowie, ale do tego trzeba wprawy, mnie wcale nie wychodzą heh ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.