social media

Translate

wtorek, 6 października 2015

Romwe,Płaszcz idealny na jesień


 Witajcie :)
Jakiś czas temu zamówiłam sobie płaszcz ze sklepu ROMWE i kompletnie zapomniałam Wam go pokazać! Na szczęście przypomniałam sobie o nim i dziś Wam go zaprezentuję.

W mojej szafie kolor czerwony zdecydowanie będzie królował tej jesieni. Płaszcz jest bardzo wygodny i uwielbiam go od pierwszego założenia <3



 J e s i e ń

Jesień mnie cieniem zwiędłych drzew dotyka,
Słońce rozpływa się gasnącym złotem.
Pierścień dni moich z wolna się zamyka,
Czas mnie otoczył zwartym żywopłotem.

Ledwo ponad mogę sięgnąć okiem
Na pola szarym cichnące milczeniem.
Serce uśmierza się tętnem głębokim.
Czemu nachodzisz mnie, wiosno, wspomnieniem?

Tak wiele ważnych spraw mam do zachodu,
Zanim z mym cieniem zostaniemy sami.
Czemu mi rzucasz kamień do ogrodu
I mącisz moją rozmowę z ptakami?
Leopold Staff









 Płaszcz - ROMWE [KLIK] / Koszula - Primark /  Legginsy - SheIn [KLIK] /
Szal - ROMWE [KLIK] / Buty - Scapino


7 komentarzy:

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.