social media

Translate

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

SheIn,Pasiaste sukienki


Witajcie.


Kilkukrotnie prosiłyście mnie o zamówienie i pokazanie na blogu sukienek ze sklepów z którymi współpracuję. Nie za bardzo byłam  chętna,ponieważ sukienek mam wiele,sporo z nich jest jeszcze z metkami. Mam niewiele okazji,żeby je zakładać,a do pracy czy na plac zabaw trochę bez sensu je zakładać,nie sądzicie ? W końcu uległam jednak Waszym prośbom i wybrałam jedną,ale pokaże Wam dwie.
W sklepie SheIn doszło do małej pomyłki i wysłali mi dwie biało-czarną i czarno-białą - obie w poziome paski. Chciałam im odesłać sukienkę,którą wysłali przez pomyłkę,ale napisali,że nie ma problemu i żeby je pokazać na blogu :) Duży plus dla sklepu za to!



 KLIK


 Tak więc pokażę Wam je obie w tym poście,bo bez sensu robić dwa osobne skoro sukienki prawie się od siebie nie różnią.  Obie sukienki w chłodniejsze dni mogą pełnić funkcję tuniki.


Gdybym miała wybrać,która bardziej mi się podoba chyba bym nie potrafiła,choć wydaje mi się,że jednak w jaśniejszej wyglądam lepiej,a Wy jak uważacie ?

 Raczej staram się unikać ubrań z poziomymi paskami,bo niepotrzebnie poszerzają mnie bardziej,ale w tym przypadku chciałam sukienkę w paski i nie ważne jak w niej wyglądam. Ważne jest to,że czuję się w nich dobrze,prawda?
A czuje się w obu świetnie.

 Obie są luźne,więc nigdzie mnie nie uciskają. Materiał nieco się różni od siebie czarno-biała sukienka jest z bardziej śliskiego materiału,a ta druga nie.
Kolejny wybór z którego jestem zadowolona :)
 KLIK



Nosicie sukienki ? Pasiaste czy w inne wzory ?


SheIn
Sukienka
Sukienka 2




16 komentarzy:

  1. Mam podobnie jak ty na plac zabaw w sukienkach nie chodzę:) Bardzo ładne są obie sukienki i świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No fakt bardzo podobne alecja jestem zdania ze jednak jasna lepiej sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne się w tej drugiej prezentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie śliczne! Świetnie w nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sukienki :) Według mnie latem każda kobieta powinna rzucić spodnie w kąt na rzecz sukienek :)
    Poklikałam w linki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawda ;) obie ładne ;) masz zgrabne nogi ;) moje niestety do takich sukienek się nie nadają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym wybrala ta jasna sukienke bo lepiej lezy i te wciecia na dole mi sie bardzo podobaja :D sukienki lubie choc mam ich niewiele ale pasiakow jeszcze nie posiadam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga sukienka lepsza. Jest mniej workowata i ładniej się układa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasiaste sukienki rządzą ! Druga zdecydowanie lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam paski! sukienki są boskie, właśnie coś takiego szukam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.