social media

Translate

wtorek, 4 sierpnia 2015

Romwe,czarno biała koszula w kratę + czarne spodnie


Cześć wszystkim!

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać co tym razem otrzymałam w ramach współpracy od sklepu Romwe. Zamówienie podzieliłam na dwie części.
Czy jestem zadowolona z jakości ubrań ?


 Jak najbardziej ! Ubrania są dobrej jakości,nie wystają żadne nitki,a kontakt ze sklepem pokazuje mi jak profesjonalni ludzie tam pracują.
Oby takich sklepów było jak najwięcej.


 Ale do rzeczy. Co zamówiłam tym razem ?
* Koszula ( ich nigdy dość!)
* Spodnie (tych akurat mam zawsze za mało :/ )
Kombinezon ( chyba pierwszy w moim życiu,ale nie ostatni!) Tu wam się w nim zaprezentowałam :)



Podobną koszulę zamówiłam wcześniej [KLIK]. Wzięłam rozmiar L,bo jak już wspominałam lubię luźniejsze ubrania,jest mi w nich po prostu wygodniej.
Koszula idealnie pasuje do czarnych spodni,ale myślę że pasować również będzie do jeansów,których ja akurat nie noszę wcale.


 Czarne spodnie w pierwszym momencie po przymierzeniu sprawiły,że byłam wkurzona. Nie,nie na sklep. Na siebie! Nie zmierzyłam się tylko w ciemno zamówiłam rozmiar L,który okazał się ciut za ciasny.




Na szczęście spodnie są z rozciągającego się materiału,więc po założeniu je 2 i 3 raz okazało się,że jednak są dobre :D Następnym razem jednak zmierzę się porządnie zanim coś zamówię ;)


Za poklikanie w linki będę bardzo wdzięczna.
Koszula
* Spodnie 
* Kombinezon 


Podoba Wam się taki zestaw ?

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :) Pasuję Ci ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciuszki! POKLIKANE
    Klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pasuje ci taki zestaw Kliki jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia a zestaw prezentuje się świetni na tobie :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wiązana o wiele bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź z tymi ich rozmiarami masakra :P Nie wiedziałam,że nie nosisz jeansów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie połączenie - czarne spodnie i koszula w kratę. Jednak wolę czerwoną kratę, choć ta też jest fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem ci że wyglądasz jak licealistka :D Pasuje ci ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.