social media

Translate

niedziela, 16 sierpnia 2015

Dzień pierwszy wakacji z blogerkami - TAG: Wakacje z Blogerkami





Długo czekałam,aż się doczekałam :D W końcu moje dni akcji Wakacje z blogerkami.

MOJE DNI 16-20.08.2015 i w te dni jeśli macie ochotę możecie ustawić poniższy baner oraz udostępniać moje post ( w zasadzie możecie to cały czas,ale na tym między innymi polega akcja ;)


A teraz do rzeczy :)


1. Co myślisz o akcji ''Wakacje z Blogerkami''?
Świetna akcja tylko szkoda,że zapał z nią minął wraz z pierwszymi dniami rozpoczęcia ... Jestem rozczarowana,bo miało to wyglądać zupełnie inaczej. Jestem ciekawa czy ktoś zrobi jakieś podsumowanie akcji.

2. Jak spędzasz tegoroczne wakacje?Tegoroczne wakacje spędzam z rodziną w Holandii. Mieliśmy jechac do Polski na kilka dni,ale w końcu chłop pojechał sam,a ja z Maleństwem zostałam. Na szczęście do plaży mamy kilka minut,więc nie są to wakacje stracone ;)
Prawdopodobnie w październiku sobie "odbiję" spędzenie wakacji w NL,ale na razie to nic pewnego.

3. Najlepsze/najgorsze wspomnienie z wakacji?
Wydaje mi się,że każde wakacje mają w sobie to 'coś' czego nie miały poprzednie. Miło wspominam wakacje,które spędziłam w Polsce z Chłopem i Naszymi dziećmi,wakacje które spędziła moja mama z siostrą w Holandii oraz zeszłoroczne wakacje,które spędziliśmy z moją siostrą i Jej synkiem. Podczas tych ostatnich założyłyśmy tego bloga :)
A najgorsze wakacje to sprzed prawie 20 lat. Byłam na obozie harcerskim nad morzem. Spaliśmy pod namiotami,pogoda Nam nie dopisała,bo były straszne ulewy i powodzie. Mieliśmy zostać jeszcze kilka dni,bo przez wodę nie mogliśmy wrócić,a ja bardzo się pochorowałam. Po powrocie spałam 3 dni bez przerwy i już więcej nie chciałam nigdzie wyjeżdżać.
Tak,to były zdecydowanie najgorsze wakacje ze wszystkich. 

4. Wyobraź sobie, że wygrywasz wycieczkę na wakacje - z kim i gdzie wyjeżdżasz?
Bez wątpienia byłaby to Aruba z chłopem i dziećmi. Dlaczego akurat Aruba? Jest tam ciepło,język urzędowy to niderlandzki,a poza tym mamy tam znajomą rodzinę,która wcześniej mieszkała w Holandii,a niedawno wrócili właśnie tam. A jeśli nie Aruba to Hiszpania,w której prawie byłam. Prawie,bo ostatecznie nie dostałam urlopu wtedy kiedy miałam zaplanowane wakacje :/ Bilety mi przepadły,a z pracy później i tak odeszłam.

5.Wakacyjne LAST MINUTE - Twój pomysł na wakacje w 10 minut.
Zdecydowanie plażowanie. Tak jak wspomniałam do morza mamy niedaleko,więc ciepłe dni spędzamy właśnie tam.

6. Twój wakacyjny hit - podaj link, aby inni posłuchali.
Nie potrafię zdecydować się na jeden dlatego wstawiam  kilka.
Ja nie wiem czemu,ale z wakacjami kojarzą mi się zawsze stare kawałki :)






7. Pokaż pamiątkę z ostatnich wakacji.
Jesteś na niej ! Ten blog powstał w zeszłe wakacje i został ze mną do dzisiaj,mam też nadzieję,że zostanę na nim kolejne lata :D

8. Miejsce, które polecisz innym na wakacje?
Jest wiele pięknych miejsc wartych poznania. Kiedy byłam na wakacjach w Turcji zachwycała mnie ona całe dwa tygodnie pobytu tam. Teraz mieszkam w Holandii od kilku lat i również potrafi mnie wciąż zachwycać,mimo tego iż nie jest tak egzotyczna jak Turcja. Tak naprawdę miejsce jest mało ważne,ważniejsi są ludzie,którzy Nam towarzyszą.

9. Najlepsze danie jakie jadłaś na wakacjach?
Pierwszym zamieszkałym przez Nas miastem w Holandii był Haarlem i tam właśnie zjadłam pierwszy raz tak pyszną bułkę z shoarmą. Później przez wiele czasu wspominaliśmy ten smak,ale nigdzie nie była tak dobra jak tam. Po przeprowadzce na nowe mieszkanie odkryliśmy miejsce w którym shoarma smakuje tak samo wyśmienicie jak ta z Haarlemu,więc jeśli będziecie kiedyś w pobliżu to polecam Wam tam zajrzeć :)

Zdjęcie robione późnym wieczorem z prawie rozładowaną baterią stąd słaba jakość,ale obiecuję że zrobię ładniejsze jak tylko będę tam znów rozkoszować się ich smakołykami :D


Do takiej bułki wypełnionej mięsem i sałatą dostajemy 4 sosy do wyboru :
* ostry sambal
*czosnkowy
* sos,którego smaku,ani widoku nie możemy znieść i
* cebulka pokrojona i przyprawiona w taki sposób,że na samą myśl cieknie mi ślinka :D








































* Nie,nikt mi nie zapłacił za reklamę - naprawdę jedzenie mają wyśmienite :)
10. Wakacje w domu, gdy nigdzie nie wyjeżdżam...
Takie wakacje właśnie nastąpiły. Każdy wolny i ciepły dzień spędzamy na plaży lub we własnym ogródku nie nudząc się wcale. Tak jak już wspominałam - nie ważne gdzie spędzamy wakacje,ważne z kim :)
11. Jakie kosmetyki zabierasz na wakacje?

Zwykle zabieram te same,które towarzyszą mi o każdej porze roku czyli podkład,tusz do rzęs,eyeliner,pomadka/szminka. W cieplejsze dni ograniczam się do kremu BB i tuszu do rzęs.
W upały oczywiście pamiętam o kremach z filtrem :)


12. Co myślisz o podróżowaniu za gorsze autostopem w odległe miejsca? Chciałabyś spróbować?
Ja chyba jestem już za stara na takie coś,no i jestem pod tym względem zbytnio przewrażliwiona. Na samą myśl staje mi przed oczami wizja jazdy z jakimś szaleńcem,mordercą czy gwałcicielem (wiem - za dużo horrorów się na oglądałam :P ) Aczkolwiek podziwiam ludzi,którzy potrafią w ten sposób zwiedzić ciekawe miejsca na świecie.


Zapraszam Was na kolejne moje dni,a jeśli macie ochotę zróbcie TAG u siebie i dajcie znać,chętnie przeczytam Wasze odpowiedzi 
Jeśli nie macie gdzie odpowiedzieć,a bardzo chcecie piszcie śmiało w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. Zjadłabym takie danie :) Ja również każdy wolny dzień spędzam na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa akcja, nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :) Czekam na pozostałe ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny tag i odpowiedzi, szkoda że ta akcja tak nam upadla, jak widać słomiany zapał ;) Za to są bardzo ciekawe odpowiedzi, no i zazdroszczę Ci tych wakacji i plaży w pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się czytało :) a danie wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o takiej akcji, ale szkoda, ze nie wypaliła, bo pomysł bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.