social media

Translate

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Romwe,Minionkowa koszulka i jeansy

Siema :D

Dzisiaj pokaże Wam strój jaki wybrałam sobie ze sklepu ROMWE do zakładania na co dzień. Sprawdzi się na spacer,do pracy lub na spotkanie ze znajomymi.
Zapraszam.





Sukcesywnie robię wymianę garderoby i dzięki temu dowiedziałam się jakich ubrań brakuje w mojej szafie. Otóż mam niewiele koszulek z krótkim rękawem,a te które mam znudziły mi się już. Te które się nadają do użytku odłożyłam dla siostry,a resztę wywalam bez zastanowienia,bo skoro nie noszę czegoś przez ostatnie kilka miesięcy to raczej już nie założę więcej.



 Minionki nie zachwyciły jakoś specjalnie Naszej rodziny,ale pomyślałam,że ten motyw na koszulce jest zabawny i zachciało mi się ją mieć :)
Koszulka z Minionkiem jest dostępna tylko jako ONE-SIZE,ale jak widzicie wpasowałam się w niego bez problemu.
Najlepiej założyć do niej biały biustonosz,bo jak widzicie lekko prześwituje mój w zeberkę ;) Wyskoczyliśmy z domu na szybką sesję i jakoś nikt nie zauważył tego przed wyjściem. Mam nadzieję,że nie będzie Wam to jakoś strasznie przeszkadzać ;)





 Spodnie jeansowe wybrałam z podobnego powodu jak koszulkę. Jeansów mam mało i rzadko też w nich chodzę. W sumie mogę śmiało rzec,że wcale ich nie ubieram. Jakoś nigdy nie umiem trafić z rozmiarem na tyle,żeby było mi wygodnie. W tym przypadku znów nie do końca trafiłam. Spodnie są ok,wykonane porządnie itp. Jednak ja nie jestem tak szczupła jak modelka na zdjęciach ze sklepu i mimo wybrania największego rozmiaru są w sam raz,a wolałabym jednak mieć odrobinę luzu w gaciach :D
No nic trzeba wziąć się za siebie w końcu i znów zacząć ćwiczyć,ktoś chętny do wspólnych ćwiczeń ?

Zamówiłam jeszcze bardzo fajny kombinezon,ale pokaże Wam go w innym poście.
Jak macie ochotę to proszę o kliki,odwdzięczę się jeśli również potrzebujecie kliknięć.
Z góry dziękuję bardzo :*





ROMWE -> KLIK
Koszulka dostępna -> KLIK
Spodnie dostępne -> KLIK
Kombinezon dostępny -> KLIK

14 komentarzy:

  1. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze jeansy po kilku zalozeniach sie rozciagaja wiec daj im szanse ;) sama mam na nie ochote :P a powiedz mi one sa z jeansu czy wiecej tam elastynu(czy czegos tam rozciagajacego sie)? Ogolnie to wygladasz w nich super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są takie jeansowo jeansowe - If you know what i mean :D
      Dziękuję <3

      Usuń
    2. Yeah, I know what you mean :P zobaczysz ze uloza ci sie do figury i stana sie twoimi ulubionymi spodniami ;) cale zycie nosze jeansy a teraz gdy moje ulubione sa mi za ciasne zastanawiam sie nad nowa para :D

      Usuń
  2. Super jeansy <3 urzekły mnie - wyglądasz świetnie w nich a koszulka z ulubieńcami mojego synka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) cały zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam jeszcze raz, t-shirt świetny, jeansy jak zawsze chyba u nich jakieś dziwne pod względem długości. U mnie zawsze to samo:) Ogólnie świetne fotki! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz kochana! POKLIKAŁAM WSZYSTKO
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  6. hello papagena :D poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NOOO, zależy do jakiej pracy ;) koszulkę prędzej założyłabym na wf.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie nie spojrzę tam minionki :D Zaatakowały nawet Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.