social media

Translate

sobota, 15 sierpnia 2015

Informacja o akcji Wakacje z blogerkami + mała prośba do Was



Kochani :)

Jutro mój pierwszy dzień w akcji Wakacje z blogerkami,a dzisiaj chciałabym Was o tym poinformować :) Jeśli macie ochotę to możecie wstawić baner na swój blog lub udostępnić go na facebooku wraz z linkiem do mojego bloga :)



Oto mój baner :





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A przy okazji chciałabym prosić o poklikanie w poniższe linki. Po zmianie nazwy bloga dostałam nowy suffix,więc w pewnym sensie zaczynam od nowa.
Mogę na Was liczyć,prawda? 
Buziaki <3


* KLIK
*  KLIK
*  KLIK
*  KLIK
*  KLIK
*  KLIK
*  KLIK
*  KLIK
*  KLIK



Dziękuję bardzo ! :* 




1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.