social media

Translate

czwartek, 20 sierpnia 2015

Dzień piąty wakacji z blogerkami - wakacyjna stylizacja










Witajcie.
Dzisiaj dzień piąty Wakacji z blogerkami. Jest to ostatni dzień i tematem przewodnim jest wakacyjna stylizacja. Jako,że chciałam mieć dni w lipcu,a nie w sierpniu z kilku przyczyn nie dałam rady przygotować planowanych stylizacji. Mam dwa Was za to stylizacje jakie zrobiłam na stronie www.polyvore.com i chciałabym Wam je pokazać.
Zrobiłam pięć stylizacji na dzień piąty - to przypadek,naprawdę :P
W każdej z nich wyszłabym  w zależności od sytuacji,pogody itp.






Podobają Wam się zrobione przeze mnie stylizacje ?
Która najbardziej,a która najmniej ?

Zapraszam do komentowania :)
Buziaki Wasza,
M.

8 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje, mi najbardziej podoba się ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się najbardziej podoba pierwsza i ostatnia :) na pewno nie wyszłabym w 3 i 4 :) zbyt odważne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie podoba ta pierwsza;)
    Ale miałabym problem z tymi szpilami bo są za wysokie na mnie i nie jestem do nich przyzwyczajona;)
    Wracając do stylizacji od dawna poszukuje fajnej kobiecej torby w która schowam średniego laptopa 13" ;) moze pomożecie mi w tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć kolor rudy włosów ale taki ciemno czerwony ze czarnym ;-)
    śliczne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 3 i 5 to totalnie moje klimaty :p

    OdpowiedzUsuń
  6. każda ma w sobie to coś :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.