social media

Translate

środa, 12 sierpnia 2015

SheIn,Niebieski kombinezon oraz czarna narzutka








 Witajcie.

Dzisiejszy post będzie szybki,krótki i na temat. Wyjątkowo jestem niezadowolona z zamówienia jakie otrzymałam ze sklepu SheIn,więc wybaczcie mój wisielczy humor.
Na ten kombinezon miałam chęć od dłuższego czasu,ale coś cały czas powstrzymywało mnie od zamówienia go. Widocznie nie był mi pisany ;)



 Kombinezon na zdjęciu ze strony SheIn wygląda na całkiem przyjemny i luźny. Może i taki by był na kimś szczuplejszym ode mnie. Niestety na mnie jest bardzo upięty przez co chodzenie w nim sprawia mi dyskomfort . No i obawę przed tym,że zaraz się potarga gdzieś. Materiał też sobie wyobraziłam zupełnie inny,ale tak to jest jak się nie doczytuje dokładnie informacji :P Idąc w nim na zdjęcia miałam wrażenie,że mój biust zaraz mi wypadnie czego na zdjęciach na szczęście nie widać. 

 Wystające nitki na ramionach to gwóźdź do trumny tego  fajnego jakże mogło się wydawać kombinezonu ... Jestem pewna,że ten ciuch będzie leżał w szafie nie używany,chyba że zgłosi się po niego ktoś szczuplejszy :)


Za to narzutka bardzo fajna. Materiał w sam raz na chłodniejsze dni. Doskonale się spisał przy dzisiejszym pochmurnym i nie za ciepłym dniu. Myślę,że zamówię sobie jeszcze jakiś w innym kolorze.



Przypuszczam,że narzuta będzie niezastąpiona w piątek wieczorem,gdyż jedziemy na pokaz fajerwerków nad morzem w Scheveningen. Będzie to już 36.edycja,a my nie odpuszczamy żadnej odkąd mieszkamy w Holandii.  Dodatkową ciekawostką jest to,że w piątek o 21:45 jako pierwsza zaprezentuje się POLSKA! Zaglądajcie na moją stronę facebookową,bo pewnie wrzucę Wam tam jakieś zdjęcia lub filmik z pokazów.


Nie zniechęcajcie się jednak do zakupów na stronie SheIn ponieważ ten sklep oferuje Nam bardzo dużo świetnych i nie drogich rzeczy. Wpadki zdarzają się nawet najlepszy,prawda ? :)


 
SHEIN
KOMBINEZON
NARZUTKA

8 komentarzy:

  1. Mój kombinezon z Romwe na długi rękaw jest na styk, ale mój pwiedział
    że mam w nim tylko ładnie wyglądać ;P
    Materiał no fakt nie najlepszy, ale gdyby byl chociaż dobrze zszyty, a tu ewidentnie
    puszczało na szwach
    Narzutka bardzo fajna
    Klikniete :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no pod tym względem mój zawsze powtarza,że ma mi być przede wszystkim wygodnie ;) Gdyby nie te szwy może nie byłabym tak rozczarowana :/

      Usuń
  2. Wystające nitki są niefajne, ale sam kombinezon świetny :) Na mnie byłby za pewne za luźny :p
    Narzutka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że kombinezon się nie sprawdził i jest do tego tak źle uszyty, bo kolor ma ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie mozesz zlozyc reklamacji ze wzgledu na te wystajace ze szwow nitki? :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.