social media

Translate

środa, 19 sierpnia 2015

Przypomnienie o rozdaniach :)


Kochani :)
Nie wiem czy wiecie,ale aktualnie trwają dwa rozdania,które zorganizowałam wraz ze Skezjablog . Dzisiaj chciałabym Wam o nich przypomnieć,bo choć kończą się dopiero za kilka dni to nie ma po co czekać ze zgłoszeniem jak możecie to zrobić już teraz,prawda ? :)
Pierwsze z trwających rozdań jest blogowe i  trwa do 01.09.2015.
Do wygrania między innymi Suplement diety RESERVE™ od Jeunesse Global oraz Instantly Ageless o którym możecie przeczytać i zobaczyć filmik tutaj,balsam do ciała marki Sanderson,maski do włosów od L'Oreal i Aussie [recenzja] oraz kilka innych drobiazgów :)
Myślę,że pudełko zaciekawi niejedną z Was.
Zgłaszać możecie się tutaj.



Drugie trwające rozdanie to typowo facebookowe rozdanie i  trwa do 12.09.2015.
Tym razem nagrodę wybieracie sobie sami spośród 143 rzeczy! Uwierzcie mi jest w czym wybierać :) Zresztą sami zobaczcie TU i TU.
Zgłaszać się możecie tutaj.

Mam nadzieję,że zachęciłam Was do udziału i zaprosicie również znajomych do zostawienia zgłoszeń.
Pozdrawiam Was serdecznie.

P.S. Nie odchodźcie nigdzie po tych rozdaniach,bo we wrześniu ruszą kolejne :D
Buziaki <3

2 komentarze:

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.