social media

Translate

sobota, 8 sierpnia 2015

SheIn,Buty i torebki/plecaki


Witajcie.

Dzisiaj zapraszam Was na lekki przegląd rzeczy ze strony SheIn,które mi się spodobały i chciałabym żebyście je zobaczyły :)
Zapraszam.


Przypuszczam,że wiele z Was uwielbia buty i torebki/plecaki :) Ja pod tym względem nie szaleję,ale przeglądając stronę SheIn zauważyłam kilka bardzo ciekawych i postanowiłam Wam je pokazać. Jestem ciekawa czy mamy podobny gust ;)









Co Wam się najbardziej spodobało ?

Chciałybyście taki post z sukienkami,albo z innymi rzeczami ?

P.S.
Poklikacie w serduszka ? Bardzo będę wdzięczna <3


14 komentarzy:

  1. Jak mi się podobają te ich buciki, serduszko klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ażurowe botki mi się podobają
    kurcze te czarne miały przyjść, a paczkę wcięło
    poklikane !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko jedną torebkę z SheIn. Właściwie to plecak :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje :)
    świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bananowe tenisowki i azurowe botki nude sa przecudowne <3 ten plecak z jedzeniem jest bardzo fajny, szkoda ze sie mojej corci nie podoba...no i ta czarna torebka tez bardzo ladna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna wishlista :)
    potrzebuje kliknięć w tym poście do shein, pomożesz? oczywiście odwdzięczę się :)

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Również poklikałam <3 Super rzeczy!
    http://style-and-photos-of-martha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane :*
    Świetny przegląd :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane. Buty są boskie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. poklikane,zapraszam kochana na rozdanie u mnie :) do wygrania biżuteria!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.