social media

Translate

środa, 26 sierpnia 2015

SheIn,Koszulka z dziewczyną na huśtawce oraz czarne spodnie.


 Cześć :)
Kolejna stylizacja dzięki współpracy ze sklepem SheIn,która mam nadzieję spodoba Wam się Wam tak jak mi.
Zapraszam serdecznie na post.
Tym razem zamówiłam sobie koszulkę z motywem dziewczyny huśtającej się wśród motyli. Nie wiem dlaczego,ale jak tylko ją zobaczyłam na stronie widziałam,że jest idealna dla mnie :)

 Przód koszulki jest ze śliskiego materiału,który trzeba niestety prasować. Ja jej nie wyprasowałam co widać niestety na zdjęciach,ale mam nadzieję że wybaczycie mi to,bo chciałam Wam jak najszybciej pokazać zawartość przesyłki jaką otrzymałam. Tył jest wycięty i jest z zupełnie innego materiału szkoda,że nie jest cała taka.
Tak czy inaczej jestem zadowolona,bo koszulka jest bardzo fajna.
 Spodnie tym razem wyjątkowo nie okazały się ciasne,wręcz przeciwnie są dłuższe niż  myślałam i dosyć luźne. Nie spodziewałam się,że będą takie wygodne i z tak dobrze wykonanego materiału. Zdecydowanie są warte swojej ceny,a cena wydaje mi się nie wysoka jak na tak ładne spodnie.
Gdybym tylko zamówiła rozmiar mniejsze byłoby idealnie. 




 Tak czy inaczej jestem zadowolona i cieszę się,że wybrałam sobie ten zestaw.
A Wam jak się podoba mój dzisiejszy zestaw ?


Będzie mi miło jeśli poklikacie w poniższe linki :
SheIn
T-Shirt 
Spodnie
Z góry dziękuję Wam bardzo za pomoc i zapraszam na kolejne posty.
Magdalena

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikałam :)
    ładna ta bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, ale moje serce podbiła torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane. Bluzeczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi rowniez podoba sie taki zestaw Poklikane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentujesz w tym zestawie :) P

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikam
    Zapraszam Igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikane
    spodnie buty i torebka super <3 bo tshirt nie w moim guscie

    OdpowiedzUsuń
  9. Linki poklikałam z przyjemnością :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście SheIn ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Świetna koszulka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.