social media

Translate

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Dressgal,Sukienka za $0,01!



Witajcie.
Dzisiaj pokaże Wam ostatnią rzecz jaką zamówiłam ze sklepu Dressgal. Jest nią sukienka za $0,01!
Czy za taką cenę można dostać coś dobrego jakościowo ? Zapraszam do zapoznania się z moją opinią :)

Pierwszą część zamówienia mogliście podziwiać na mojej córci w TYM poście .



 Sukienka jest ze śliskiego materiału. Jest bardzo luźna co szczególnie spodobało mi się w niej. Nie lubię jak sukienki opinają mnie zbytnio,ale myślę że żadna z Nas tego nie lubi ;)
Musze przyznać,że jest mega wygodna. Luźno leży na ciele i nigdzie się nie poodnosi jak to się czasem zdarza w innych sukienkach.


 Do sukienki założyłam czarne legginsy ponieważ ochłodziło się  i bez nich zmarzłabym za bardzo. Tak,jestem zmarzluchem i dla mnie jak jest poniżej 20 st to jest mi bardzo zimno. Sweter,który miałam założony na sobie w dniu zdjęć zdjęłam tylko na potrzeby dlatego,że musiałam ;)


 Podsumowując :
Całe zamówienie ze sklepu Dressgal było trafione i jestem zadowolona. Jak tylko zrobi się znów ciepło z pewnością wybiorę się w tej sukience nad morze i postaram się tam zrobić jeszcze kilka zdjęć.

 Podoba Wam się ta sukienka ?

Sklep DRESSGAL     -> KLIK

Sukienka za $0,01     -> KLIK 

Sukienka z żakietem -> KLIK

Torebka                       -> KLIK

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo łada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez uwielbiam luźne ubrania :) Najlepiej i najwygodniej się w nich czuje :)

    Możesz poklicać w linki z pierwszego postu http://tamizaa.blogspot.com/ ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, świetnie wyglądasz w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest śliczna , nie pomyślała bym,że tylko tyle kosztowała :)
    A ja akurat lubię jak sukienki mam dopasowane , bo inaczej wyglądają na mnie jak na wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam w linki, bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak za kwote 0,01$ wyglada swietnie :), oplacalo sie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ,kolory bardzo mi się podobają
    też bym taką zamowiła

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale jak zawsze, poklikałam. Klikniesz u mnie w najnowszym poscie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikane
    dla mnie to taka bardziej tunika niz sukienka,ale musze przyzanc bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sukienka :) Pasuje CI :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa sukienka, ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna sukienka,poklikane :)
    klikniesz u mnie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. You look great dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/boho-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena jest wspaniała :D Aczkolwiek ze względu na długość ja bym ją raczej nazwała tuniką, a nie sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.