social media

Translate

niedziela, 31 stycznia 2016

Dresslink, Peruka, dwuczęściowy zestaw oraz milutka w dotyku poduszka.

Dzisiaj szybko chciałabym Wam pokazać zawartość paczki jaką otrzymałam ze sklepu Dresslink. Jak wiecie w tym sklepie jest wiele ubrań damskich, kosmetyków, różnych akcesoriów oraz spory wybór ubrań dziecięcych, dlatego robiąc zamówienie z tego sklepu zawsze wybieram coś dla córki. Tym razem zamówienie wybrała również jest w całości poświęcone córci, więc jeśli nie macie dzieci i nie interesuje Was ta tematyka to zapraszam jutro ;)
Maleństwo wybrało sobie 3 rzeczy :

1. Peruka z fryzurą Elsy z Krainy Lodu - jak większość dziewczynek w tym wieku, tak i moje dziecko szaleje na punkcie bajki o dwóch siostrach. Półki sklepowe na nieszczęście rodziców i ich portfelów uginają się od gadżetów związanych z tą tematyką. Tak, moje dziecko też ogarnął ten szał, więc już ma sukienki i inne akcesoria to nie mogło zabraknąć peruki. Za niedługo bal w szkole i zgadnijcie za kogo Maleństwo się przebierze? :)
Z peruki jesteśmy pozytywnie zaskoczone. Obawiałam się, że będzie za duża i włosy będą wypadać, ale nic takiego się nie dzieje. Jakość włosów bardzo dobra.
2. Dwuczęściowy zestaw - Przyznam, że w tym wypadku nie jestem do końca zadowolona. Ogólnie lubię takie dwu- trzyczęściowe zestawy, bo opłacają się lepiej niż kupowanie ich osobno. Góra jest ze śliskiego materiału co średnio mi się podoba, za to dól jest bardzo fajny i wygodny. Materiał również przyjemniejszy. Córka zadowolona, ja nieco mniej, ale ogólnie nie jest najgorszy ten zestaw.

3. Poduszka emotikonka - O tej poduszce córcia wspominała już kilkukrotnie, ale zawsze o niej zapominałam. Tym razem od razu jak tylko zaczęłam robić zamówienie wpadła mi do koszyka. Moje dziecko, jak i ja jesteśmy zauroczone tą poduszką. Jest mięciutka, przyjemna w dotyku i wygodnie się na niej śpi. Nie zdziwicie się jak zobaczycie za jakiś czas na blogu inne wersje tych poduszek, bo Maleństwo chce zebrać całą kolekcję. 9 wersji do wyboru, a aktualnie kosztuje tylko $0.01, więc nie ma co czekać, tylko polecam zamawiać :)


Jak widzicie zamówienie całkiem udane i jak tylko zdecydujemy się na coś to na fb pokażę Wam co pojawi się niebawem.



Za jakiś czas planuję opublikować post o tym jak zamawiać na stronie Dresslink, bo zauważyłam, że często o to pytacie, a jest to naprawdę banalnie proste :)
Za każdego klika bardzo Wam dziękujemy.

16 komentarzy:

  1. Te spodenki niczym z filmu Burtona :) Peruka jest cudna, sam bym nosiła :) Ale duża Pociecha :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna peruka, super bedzie wygladala twoja corcia na karnawale :D moja corcia sie przebiera za czarnego kota :P dzisiaj przyszywalam ogon do legginsow :) a podusia extra, bede musiala w koncu tez mojej corci zakupic ;) komplet z pandzia wyglada wizualnie ladnie tylko szkoda ze bluzeczka nie jest bawelniania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Księżniczka pewnie szczęśliwa. poklikane

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać ze mała kobietka zadowolona a to najważniejsze :) dama bym sobie włoski zamówiła hah poczuć się jak księżniczka, oj tęskni się za tymi czasami.

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post dear :)

    xoxo Ceyda
    ceylanceydaa.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Peruka Elzy by mi się przydała do charakteryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy ;) Poduszka super! Poklikałam ;) Pytałaś o wspólną obserwację, obserwuje! :D

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw z pandą cudowny :) Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszka super, a cena rozbrajająca! Peruka rzeczywiście fajnie wygląda i na karnawał jest jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką poduszkę i rzeczywiście jest bardzo miła w dotyku, też chętnie zbiorę całą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Peruka faktycznie wygląda na udaną :) Mam nadzieję, że L. nie ma zamiaru w niej chodzić do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale sie cieszę, że tutaj trafiłam! właśnie napisałam post o dresslink i sama się zastanawiam nad zamawianiem tam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna ta peruka :) Wygląda lepiej niz się spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.