social media

Translate

niedziela, 31 stycznia 2016

Romwe, Biała bluza Minnie.

 Kilka dni temu odebrałam paczkę z bluzą jaką sobie zamówiłam ze sklepu Romwe. Posiadam już tą bluzę w nieco innej wersji i poprzednia tak dobrze mi się nosi, że skusiłam się na drugą.
Dlaczego zamówiłam drugą, prawie identyczną bluzę? Nie wypada mi chodzić non stop w jednej i tej samej, więc będą dwie na zmianę :P
Uwielbiam przede wszystkim za to jak jest wygodna i za dużą kieszeń na brzuchu do której mogę spokojnie sobie włożyć telefon oraz jakieś drobiazgi i nie martwić się, że coś mi wypadnie. Poza tym same musicie przyznać, że bluza jest niezwykle urocza.



Będę wdzięczna za kliknięcia w powyższe linki. Dziękuję bardzo.

11 komentarzy:

  1. Grafika która urzeka każdą dziewczynę, bo w moim przypadku ulubiona postać z bajki, jak byłam dzieckiem.
    Szybka prosta stylówka, ale za to bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest przeurocza. Uwielbiam myszkę mickęy czy też myszkę mini :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna ta bluza :D a Minnie w koncu cos chowa pod tym zamkiem? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz a bluza bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie uroczy zestaw :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słodko :) Jak dziewczynka
    Poklikane, klikniesz u mnie? :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluza , też chyba sobie taka zamówię

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buty też :D Urocza ta bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna bluza, uwielbiam bluzy i bluzeczki z postaciami z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog.
    Tu fajny pomysł na prezent dla faceta.
    https://www.facebook.com/electricskateboardPL

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.