social media

Translate

piątek, 8 stycznia 2016

Nominacja do LBA od świat Lyll


Witajcie :)

W styczniu zeszłego roku (!) zostałam nominowana przez Kamilę do LBA, dokładnie w TYM poście ;) Jako, że odgrzebuję się od zaczętych postów i tego postanowiłam skończyć :)
Zapraszam.

O co wg chodzi z tym nominowaniem ? :


Oto pytania od Kamili oraz moje odpowiedzi :)

1.Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu co byś zrobiła ze swoim życiem?
Nie wiem czy skorzystałabym z takiej możliwości. Z jednej strony to kuszące, uniknięcie pewnych wydarzeń i pójście inną drogą. Z drugiej strony na samą myśl, że mogłoby nie być ze mną mojej córci czy tego, że nie popełniłabym niektórych błędów dzięki którym jestem teraz mądrzejsza sprawia, że wolę zostawić wszystko tak jak jest tu i teraz. Kto wie czy nie cofnęłabym czasu i wyszła na tym gorzej?

2. Romans czy horror? A może jakiś inny rodzaj ulubionych typów filmów?
Horror! Koniecznie taki po którym, choć wiem że to był tylko film, boję się iść do toalety ;) Ale od czasu do czasu dobrą komedią romantyczną nie pogardzę.
3. Przenosisz się nagle do krainy fantazji. Kim jesteś i co robisz? :D
Gdybym się nagle tam przeniosła to chyba już bym tam kimś była i wiedziała co robić ? :P
A tak serio to nie koniecznie wiem co odpowiedzieć na to pytanie. Niby nie przychodzi mi nic do głowy, ale jakbym już coś wymyśliła to mogłaby mnie fantazja ponieść i byłby temat na osobny post ;)
4. Taniec czy podpieranie ściany (wiadomo, żeby na nikogo nie spadła ;))?
Te ściany tak marnie stoją, że trzeba im nieco pomóc...Żartuję! Oczywiście, że taniec. Szczególnie z idealnie dobranym partnerem, ale i bez niego potrafię się powyginać ;)
5. Ulubiona piosenka?
Jest kilka takich piosenek do których lubię wracać z sentymentem. Takie które poprawiają mi humor oraz takie, które wzruszają mnie do łez.
6. Kapcie czy skarpetki? Czyli ulubione obuwie po domu. ;)
Kapcie i skarpetki. Nienawidzę chodzić boso. Jestem zmarzluchem i wkurzają mnie nawet najdrobniejsze paprochy na skarpetkach. Także nawet gdyby można było jeść u mnie w domu z podłogi chodziłabym w kapciach i skarpetkach.
7. Nowy lakier, nowa szminka czy nowe kolczyki?
Jeszcze nie dawno odpisałabym : nowy lakier, nowa szminka i nowe kolczyki, ale ostatnio dążę do minimalizmu, więc staram się ograniczać zakupy, których nie potrzebuję tak naprawdę. 
8. Randka pod gwiazdami czy w restauracji?
Może być randka pod gwiazdami, jeśli jest ciepło. Jak już wspominałam jestem okropnym zmarzluchem.
9. Blog dał mi...?
Bardzo fajne znajomości o podobnych zainteresowaniach do moich. Poznałam Gosię z którą spotykam się co jakiś czas w Leiden. Poznałam Anię z Piękny Blog i z Nią spotykam się zawsze wtedy kiedy przyjeżdża do Hagi. Za niedługo wybieram się na Fashion Week do Berlina razem z Moniką z bloga Skezjablog. W tym roku mam zamiar w końcu poznać Ewelinę - Włosy muszą być długie, bo w zeszłym roku jakoś czasu brakło :/ Chciałabym poznać kilka moich ulubionych czytelniczek, szczególnie Agnieszkę, która zawsze ma dla mnie miły komentarz. Te wszystkie wspaniałe osoby dał mi blog, który prowadzę.
Dał mi też pewność siebie, której mi brakowało wcześniej. Ogólnie dał mi sporo dobrego i cieszę się, że przy tym blogu wytrwałam, choć żałuję że wcześniejsze nie były prowadzone w taki sposób jak ten.
10. Pasja z dzieciństwa?
Pisanie. Lubiłam pisać pamiętniki, listy, opowiadania, wiersze, piosenki - mogłam pisać i pisać ile wlezie ;) Na jakiś czas odpuściłam, ale jak widać nie potrafię bez tego jednak żyć. Co wyjdzie z tego pisania dowiem się pewnie na starość, ale póki co stukam sobie w klawiaturę jak szalona ;)
11. Tysiąc pomysłów na minutę czy rozważna kalkulacja? Jaka jesteś?
Choćbym chciała napisać inaczej to muszę się przyznać, że jednak mam tysiąc pomysłów na minute, a dopiero później rozważnie wszystko kalkuluję. Nadal nie wiem kim będę jak dorosnę, ale na pewno kimś szczęśliwym ;) Walczę z tym, bo pewnych rzeczy już mi nie wypada mając dziecko, ale z drugiej strony szczęśliwa i szalona mama to równie szczęśliwe i szalone dziecko, prawda? 

13 komentarzy:

  1. Gratuluje nominacji, świetnie i przyjemnie czytało się odpowiedzi. Masz piękny kolor włosów , bardzo Ci pasuję. Ja zawsze chciałam zafarbować całe na niebiesko, niestety nie miałam aż takiej odwagi i zostałam przy ombre, które po czasie mi zeszło do zielonego :(
    Co powiesz na wzajemną obserwacje? Bardzo mi się u Ciebie spodobało i chętnie zostałabym na dłużej :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaobserwowanie, z przyjemnością dołączam u Ciebie do grona obserwatorów. Będę tu często zaglądać! :)

      Usuń
  2. Bardzo kubie takie posty, a zwlaszcza kiedy widze w nich swoje imie <3 P.S.ja tez jestem zmarzluchem i nawet w skarpetkach i kapciach mam zimne stopy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Great sharing!
    *new follower on the blog
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :)
    Masz wspaniały blog <3 jesteś wspaniałą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję nominacji, ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi... Miło się czytało :)
    Fajnie, ze poznałaś tyle wspaniałych osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdanie przesłodkie :) Cieszę się, że tym razem wytrwałaś w blogowaniu i realizujesz się w swojej pasji - pisaniu. Wychodzi Ci to naprawdę dobrze i bardzo lubię czytać Twoje posty. Świetny styl pisania z nutką humoru - to cała Ty <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.