social media

Translate

poniedziałek, 18 stycznia 2016

SheIn, Sweterkowa sukienka oraz kurtka

























Ten post chyba powinien mieć tytuł "Zrobiona na szaro" dosłownie i w przenośni. Kiedy Wy sobie smacznie śpicie ja powinnam być w drodze do Polski, powinnam... Nie jest tak jednak, bo znajomy z którym miałam jechać do Szczecina olał mnie kompletnie i nie przyjechał po mnie. Nie dał też żadnego znaku życia, nie odebrał telefonów, ani nie raczył nawet odpisać na wiadomości, które mu wysłałam.... A zapewniał mnie, że na 100% zabierze mnie ze sobą do Polski.Pewnie wiele z Was pomyśli, (tak jak ja na początku) że może mu się coś stało i nie miał jak dać znać. Gdyby nie Jego aktywność co jakiś czas na fb czy whatsappie mogłabym w  to uwierzyć, a tak stwierdzam po prostu, że koleś olał sprawę nie myśląc o tym, że ktoś na niego liczył. Nie wyobrażacie sobie jakie czuję rozczarowanie, złość i smutek. Fashion Week już we wtorek, a ja utknęłam w Holandii. Na szczęście są jeszcze busy i inne opcje dojazdu, więc jestem dobrej myśli i wiem, że dojadę na czas, a następny post jaki Wam opublikuję to będzie fotorelacja prosto z Berlina!
A tymczasem chciałabym Wam pokazać swoje zamówienie odebrane w weekend i napisać to wszem i wobec -  kolejne świetne zamówienie jakie złożyłam! Kurtka może nie koniecznie na teraz, ale na wiosnę będzie jak znalazł, a sweterkowa sukienka jest tak wygodna i fajna, że mogłabym w niej chodzić codziennie.



Ja uciekam spać, a Wam oraz sobie życzę jak najmniej kontaktu z niesłownymi i nieodpowiedzialnymi ludźmi.
Buziaki <3


























15 komentarzy:

  1. Kochana współczuję takiego znajomego... Linki kliknięte, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest super, ja uwielbiam takie sweterki tuniki. dla mnie na sukienkę to troszkę za mała długość. kolor szary jest moim ulubionym i przeważa w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz. Super zestaw dobrałaś :)
    Jeśli możesz kliknij też u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym zdjeciu wygladasz slicznie <3 A taka sweterkowa sukienka z checia bym sie zaopiekowala :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku,ale przygody :/ Bardzo fajnie wyglądasz! Co masz za włoski?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba powinnaś zweryfikować swoją listę znajomych ;) Cóż, bardzo słabe zachowanie... ;P Mam nadzieję, że i tak ze wszystkim sobie poradzisz :)
    Co do ubrań to chętnie bym sprawdziła jak ta kurtka prezentowałaby się na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie rzeczy mam i bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachowanie dziecinne, ale jak to mówią ludzie są różni. Ciuchy wydają się być wygodne, a to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nie ladnie ze strony Twojego kolegi :\ na szczescie dotarlas :) a kurtka jest boska wszystko super ze soba wspolgra :)czym farbowalas wlosy ? To efekt tymczasowy czy farba na stale ?
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, sama posiadam bardzo podobną sweterkową sukienkę i bardzo lubią ją nosić kiedy są takie chłodne, ponure dni :) Bardzo ładnie w tym wyglądasz, pozdrawiam :)

    http://roksanakalinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.