social media

Translate

środa, 27 stycznia 2016

Wyprzedaże w Rosegal.com

Lubicie wyprzedaże, prawda? Dlatego zapraszam Was na szybki przegląd tego co właśnie można kupić w niższej cenie w sklepie Rosegal.com. Darmowa wysyłka powinna Was zachęcić do zakupów jeszcze bardziej ;)
Zapraszam.
Nie będę Was tu zbytnio zatrzymywać i się rozpisywać, bo na stronie jest tyle fajnych rzeczy na przecenie, że musicie to szybko zobaczyć. Pokaże Wam kilka najciekawszych moim zdaniem rzeczy, ale Wy dajcie znać co zwróciło Waszą uwagę. 



Sexy Spaghetti Strap One-Piece Hollow Out Women's Swimwear

Fashion PU Leather and Ruched Design Women's Shoulder Bag



A Suit of Delicate Rhinestoned Ball Shape Hollow Out Eight Necklace and Earrings For Women


Chic Turn-Down Neck Long Sleeve Pocket Design Women's Padded Coat


Cute Jewel Neck Santa Printed Long Sleeve Dress For Women


Women's Chic Long Sleeve Scoop Neck Plaid Dress


Elegant Faux Fur and Flock Design Women's Snow Boots

Casual Abstract Printed Bodycon Leggings For Women



Sprawdziliście ceny tych rzeczy? Naprawdę zachęcają do zakupów, prawda? :)
Buziaki xx

36 komentarzy:

  1. Fajny strój kąpielowy, poklikane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie w przedostatnim poście, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiate buty i kiecka z kartką są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :)
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    Zapraszam również do mnie
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twój blog ;*
    Jest świetny !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) polkikałam ;)
    Pytałaś o wspólną obserwacje ja juz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strój kąmpielowy ♥♥ Pisałaś u mnie na blogu obs/obs... Jak już ... Twoja kolej ☻☻
    Pozdrawiam ciepło! ♥♥
    Mój blog. Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest przepiękne, zwłaszcza sukienka! Świetny post :)
    Zaobserwowałam, liczę na rewanż :) Buźka :* emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka w mikołaje - przesłodka *.*
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu + Zapraszam na konkurs ! Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. torebki, naszyjnik i druga sukienka jak dla mnie najlepsze ♥♥♥
    o! darmowa wysyłka mówisz? :) pewnie dużo osób skorzysta :)
    +obserwuję ♥ zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej :)
    pozdrawiam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. super post !!! :)) genialne te butki krótkie z futerkiem :D
    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje :)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy, może poszukam dla siebie torebki :)
    pytałaś o obserwację, ja już i czekam na rewanż :)
    pozdrawiam, prusekd.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog!
    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać, a ja od razu się zrewanżuję.

    Pozdrawiam serdecznie:*

    kinga-kierkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna sukienka w Mikołaje *.* Pytałaś o obserwację, ja już :)
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebki i ten strój kąpielowy są przecudne :)
    Pytałaś o wspólna obserwacje, ja juz i czekam na ciebie ;)
    http://adriana-ade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny strój kąpielowy ♥ Pisałaś o obs/obs Ja już...
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy, może skuszę się na coś :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :p

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tej stronie ale na pewno tam zaglądnę bo strój kąpielowy bardzo mi sie podoba :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://alleynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stroj kapielowy jest boski ale cialo modelki jeszcze lepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny strój kąpielowy <3
    Zapraszam!
    Gabrielle->Nowy post♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka w mikołaje przeurocza ! Aż chce się ją założyć na wigilie. Super ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny strój :) Poklikałam, ale nic nie kupuje, bo mój portfel płacze już od tych wszystkich promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba każdy lubi wyprzedaże :) Coś pięknego :D Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej spodobał się strój kąpielowy. Sama chętnie bym taki założyła :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Strój jest cudowny :)

    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej chyba podoba mi sie strój:)

    OdpowiedzUsuń
  26. strój kąpielowy bardzo ładny :) poklikane
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Strój i sukienka w mikołaje bardzo mi się podoba :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful Picks ^^ Love the jacket, and fur boots ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. A mnie sie to przekierowanie laduje wieki, a jak wchodzę bezpośrednio na stronę sklepu z google to idealnie szybko. :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Te buty z tym futerkiem są piękne i pewnie mega ciepłe i sukienka w mikołaje piękna *.*
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne rezczy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing picks dear,love the swimwear! :)

    I clicked :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  33. ale fajne wybrałaś rzeczy, a strój przyciąga oko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś miałam taką biżuterię (komplet) kupiłam na Allegro, niby miało być to srebro...miało jakieś karteczki,że niby próba. Sprało się na rudo od noszenia - dziś wiem, skąd pochodził mój komplet :)) Poklikane

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.