social media

Translate

czwartek, 4 lutego 2016

5 najchętniej czytanych postów w 2015 roku.

Pomyślałam, że skoro nie wyrobiłam się w styczniu z podsumowaniami to luty choć krótki będzie idealnym miesiącem na tego typu posty.
Wybrałam 5 najchętniej czytanych postów, pozostałe to posty konkursowe których nie brałam pod uwagę w tym zestawieniu.

5. 

NAKARM PSA Z OLX - świetna akcja do której dołączyłam drugi raz i mam zamiar dołączać również w kolejnych latach. Cieszę się, że i Wam przypadła do gustu.

4. 

List do Ciebie. - list, który napisałam do ojca. Bardzo wiele z Was wzruszył i pisałyście mi o tym nie tylko w komentarzach, ale również w wiadomościach na fb i w mejlach. To bardzo osobisty post i cieszę się, że choć smutny to przyjął się tak dobrze.

3. 

TAG : Jedno słowo - Ten TAG to nie lada wyzwanie dla mnie jako osoby, która jest ogromną gadułą. Nie raz już kasowałam 3/4 postu, bo wyszedł mi post tasiemiec jak się rozpisałam. Przyznam, że świetnie się bawiłam próbując odpowiedzieć jednym słowem.

2. 

BIO FOOD,Ekologiczny olej kokosowy - produkt uniwersalny! - wstyd się przyznać, ale dopiero w zeszłym roku poznałam osobiście olej kokosowy i to jakim świetnym produktem jest. 

1. 

Kąpiel rozjaśniająca dla włosów - Codziennie ktoś wpada na mój blog przez ten post, a ja dalej nie mogę uwierzyć, że tak Was zainteresował. Gdybym wiedziała, że post ten będzie się cieszył taką popularnością napisałabym go bardziej starannie i wygrzebała jednak zdjęcia po kąpielach. Myślę nad aktualizacją tego postu, albo nad napisaniem podobnego, bo widzę że temat jest nie do wyczerpania.

------------------------------------------------------------------------
Przy okazji chciałabym Wam przypomnieć o rozdaniu, które zorganizowałam wraz z Anią, a do wygrania są dwie różne palety cieni oraz zestaw rzęs marki Max&More.
Rozdanie odbywa się TUTAJ.


A Wy który z moich postów napisany w 2015 lubicie najbardziej? Napiszcie też który/e najmniej lubicie.


17 komentarzy:

  1. Super, że udało Ci się zrobić taki oryginalny post. Zaraz przeczytam sobie tag jedno słowo i list bo bardzo mnie to zainteresowało. :) pozdrawiam.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post.Dzięki temu postowi wiem jakie posty muszę jeszcze u ciebie obczaić ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mam przeczytane :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za zbiór ciekawych postów :) Na pewno zajrzę i z wielką chęcią poczytam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Również trafiłam do Ciebie poprzez post o kąpieli rozjaśniającej, od tego czasu często tutaj zaglądam, mimo, że nie wszystko komentuję. Czekam na następne posty i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak bardzo bym prosila o rozszerzenie tego tematu kąpieli rozjasniajacej! Super pomysl :) Marzena

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na podsumowanie roku. Z "jednym słowem" też byłoby u mnie ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu dopiero pierwszy raz, ale z chęcią przeczytam te posty, bardzo zachęcił mnie temat kąpieli rozjaśniającej ;)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this post! love your blog, let me know if you want to follow each other and I will follow you right back! x
    graciousghost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawie wszystko czytałam, nie przeczytane nadrobię! :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że przez post o tej kąpieli zdobywasz nowych czytelników :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://denseiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko przeczytane, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. W dłuższej wolnej chwili przeczytam wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię czytać podsumowania, bo w przystępny sposób można poznać i bloga, i autora :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie zajrzę do wpisu o oleju kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co, ja chyba też zrobię takie podsumowanie! :-) PS. Masz przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.