social media

Translate

piątek, 8 stycznia 2016

Nastydress, W poszukiwaniu idealnego stroju kąpielowego


Cześć!

Wiem, że pogoda na dworze nie rozpieszcza, ale cóż poradzę na to, że uwielbiam przeglądać letnie ubrania. Dzisiaj rozpoczęłam oficjalne poszukiwania idealnego stroju kąpielowego. Choć posiadam dwa to chciałabym w tym roku dokupić jeszcze co najmniej jeden. Jestem ciekawa czy zgadniecie który najbardziej przypadł mi do gustu :)

Jak wiecie do chudzielców nie należę, więc staram się wybierać takie stroje, aby zakryły moje niedoskonałości. Na szczęście stroje jednoczęściowe są równie ciekawe co te dwu, więc do wyboru do koloru jak to mówią. Wybrałam kilka najciekawszych moim skromny zdaniem.
Dajcie znać w komentarzach czy Wam się podobają.

KLIK
 KLIK
 KLIK
 KLIK
 KLIK
 KLIK



I wisienka na przysłowiowym torcie :D
Która z Was jest na tyle odważna, że założyłaby taki strój?

 KLIK




4 komentarze:

  1. Oj bardzo mi sie podoba ten drogi marynarski ;) i ten przed wisienka na torcie :D ja juz mam swoj idealny jednoczesciowy stroj, ale co roku nie mam go gdzie ubrac :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, ten ostatni strój to bym mogła ubrać dla swojego faceta, ale gdyby było coś innego na piersiach niż palemki :D
    A na plażę zdecydowanie dla mnie najlepszy byłby numer jeden. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten w kropki najlepszy :> bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te w kropki i ten granatowy pomiędzy nimi są śliczne. Ostatni odpada - przedziwny :P Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.