social media

Translate

czwartek, 7 stycznia 2016

SheIn, Miętowy sweterek i bezrękawnik.



























Dzisiaj pokażę Wam kolejne zamówienie ze sklepu Shein jakie odebrałam w poniedziałek od przemiłego kuriera. Jeśli jesteście ciekawe co tym razem zamówiłam i czy jestem zadowolona z tego co wybrałam to zapraszam Was na dalszą część postu.


Zanim jakiś "miły" Anonim zacznie mi udzielać rad, abym użyła różu, bo wyglądam jakbym była chora to przypominam, że od dłuższego czasu jestem przeziębiona i żeby zastanowił się zanim napisze kompletnie niepotrzebny i nic nie wnoszący komentarz ;)

 Sweterek o prześlicznym kolorze miętowym, którego nie udało mi się niestety dobrze uchwycić jest mega wygodny i tak przyjemny, że mogłabym go już nigdy nie zdejmować. Na wysokości lewej piersi jest nieduża kieszonka na jakiś malutki drobiazg lub może nam służyć tylko jako ozdoba. 
 Kolejną rzeczą zamówioną w sklepie SheIn jest bezrękawnik, który chciałam zakładać do pracy, ale jednak tego nie zrobię. Spytacie pewnie dlaczego otóż bezrękawnik jest tak fajny, że byłoby mi go szkoda zakładać do pracy gdzie mogłabym go sobie zniszczyć. Jego wykonanie zaskoczyło mnie ogromnie, bo choć z wielu rzeczy zamówionych w tych sklepach jestem zadowolona to tym razem jestem zachwycona zamówionymi rzeczami. Bezrękawnik jest ciepły, wygodny i podoba mi się w 100% taki jaki jest.


 Jeśli jeszcze kiedykolwiek zawahacie się nad zrobieniem zamówienia w sklepie SheIn to niepotrzebnie, ponieważ rzeczy są zawsze doskonałej jakości.


Znajdzie się ktoś jeszcze chętny do poklikania w linki? Będę wdzięczna.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy, poklikane we wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz, a linki poklikane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek zupełnie nie w moim stylu, ale kamizelka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek fajny uwielbiam miętę i wierzę że jest śliczny ;)) Kamizelek nie lubię nie mam nie noszę ;)
    poklikAne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kamizela, mam jedna w tym stylu, ale moja nie ma takiego swietnego materialu na plecach i jest mi jeszcze troche przymala, jak zrzuce wiecej to moze znowu w nia wejde ;) a sweterek ma ladny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej uśmiechu :) Pozdrawiam,wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczególnie podoba mi się bezrękawnik :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.