social media

Translate

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Rosewholesale, 8 par butów w których nie wyszłabym za żadne skarby świata!

 Jak większość kobiet lubię buty. Pewnie nie jedna z Was ma sporą kolekcję i mogłaby się nią pochwalić. Ja mam skromną, ale konkretną - zawsze wiem jakie buty ubiorę do danej stylizacji i jest w nich nich wygodnie, a to najważniejsze. Przeglądając jeden ze sklepów natknęłam się na kilka par butów których nie założyłabym nawet gdyby za to płacili. Jeśli jesteście ciekawe jakie to buty to zapraszam do oglądania.
Oczywiście sklep ten oferuje o wiele więcej, fajniejszych butów, ubrań oraz akcesoriów, ale od czasu do czasu chciałabym nieco urozmaicić posty.

 KLIK
 KLIK
 KLIK
KLIK
 KLIK
KLIK
 
KLIK

Dajcie znać czy Wam się spodobał i czy buty przeze mnie pokazane Wam się podobają.

26 komentarzy:

  1. Te "sandało-adidasy" mnie rozwaliły ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. No niektóre naprawdę paskudne..
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektore sa naprawde paskude, inne mniej. Fajny post! Zapraszam do sb book-is-the-answer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż takie straszne nie są, te motylki bym mogła założyć, choć nie na co dzień :p Ale jeśli chodzi np. o sceniczną stylizację to jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze nadawalyby sie jako cieple kapciuchy po domu :P Te kolorowe ala Valentino sa okropne zreszta nawet jak i orginalne -_- A te czarne buty w wysoka podeszwa byly kiedys modne :D sama mialam buty w tym stylu :P Gdzies mam je na zdjeciu klasowym chyba, jak znajde to pokaze :P ...no i te adidaso-sandaly -_- kto to kur...wymyslil :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śmieszne te buciki :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym ich nie założyła ;) Masakra ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze niektóre są nieco dziwne ;P klik.
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. śmieszne niektóre obuwie, linki kliknięte :)


    Kochana klikniesz w linki u mnie na blogu :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście koszmarki, jednak te sandało-adidasy wywołały u mnie największy uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te chińskie wymysły ;) ja stawiam na klasykę

    OdpowiedzUsuń
  12. haha...każdy ma inny gust ;) a co do butów - ja też bym nie założyła, ale może komuś się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To też nie moja bajka chociaż te tęczowe by jak dla mnie przeszły gdyby były w kolorze nude.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi te 3 z motylkami się podobają, śmieszne kolorowe w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre są naprawdę zjawiskowe :D Mają to coś :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście butyy tragedia :d tez bym takich nie założyła nawet za dopłatę xD

    OdpowiedzUsuń
  17. te zółte maja ładny kolor, ale gdyby bez tych motyli były

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka par z tych też bym nie nosiła ale te niebieskie szpilki prawdopodobnie tak :P

    OdpowiedzUsuń
  19. te z motylkami całkiem ładne ale raczej na sesję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehehe, niektóre nie są aż takie straszne, ale większość jest naprawdę straszna :D

    http://roksanakalinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.