social media

Translate

sobota, 9 stycznia 2016

SheIn, Back In Stock czyli co wróciło do sklepu :)



































Zakupy internetowe kompletnie zdominowały już tradycyjne robienie zakupów w stacjonarnych sklepach. Nic dziwnego skoro sklepy prześcigają się w co lepszych promocjach na czym oczywiście zyskuje potencjalny klient. Jeśli do tego dochodzi jeszcze darmowa wysyłka na cały świat to w takie chłodne dni szczególnie możemy ponieść się zakupowemu szaleństwu siedząc wygodnie przed monitorem laptopa z kubkiem gorącej herbaty lub kawy.
Ja od dłuższego już czasu uwielbiam wieczorne buszowanie po sklepach. Wrzucam i wyrzucam z koszyka jak szalona męcząc jedynie rękę klikaniem oraz wzrok, jeśli za długo się zasiedzę. Moimi ulubionymi kategoriami w jakie zaglądam to zazwyczaj SALE, What's new oraz Back In Stock. Te ostatnie lubię szczególnie za to, że czasem nie zdążę zamówić czegoś fajnego przed wycofaniem ze sklepu, więc kiedy już wraca zazwyczaj ląduje szybko w moim wirtualnym koszyczku.
I dzisiaj chciałabym Wam pokazać 5 fajnych ubrań, które wróciło do sklepu SheIn, ale zapewniam Was, że jest tam tego o wiele więcej :)

 KLIK
 KLIK
 KLIK
 KLIK



 Dajcie znać którą z kategorii lubicie najbardziej.
Buziaki ;*



Za kliknięcia w poniższe linki będę bardzo wdzięczna.
KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

12 komentarzy:

  1. Niektóre ciuszki są bardzo fajne! :) Ramoneska szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta sukienka w paski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwie sukienki w paski są śliczne. :)
    Poklikałam we wszystko :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta karmelowa kurteczka jest boska <3 Ja mam bzika ostatnio na punkcie swetrow i kurtek wiec tam najczesciej zagladam ale staram sie teraz nic nie zamawiac :P no i uwielbiam dzial SALE <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wszystko poklikane, trzymam kciuki za dalszą współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtę bym chętnie przygarnęła,no i tę pikowaną sukienke

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o mnie to ja dużo bardziej wole zakupy internetowe niż chodzenie po sklepach i szukanie ubrań
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szara sukienka jest śliczna.
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się od nich ubrania :) Mają to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej spodobała się ta bordowa kurteczka oraz sukienka w paski :0 shein maja naprawde fajne rzeczy :) oczywiście poklikałam w linki i odczekałam 60sekund :) klikniesz tez u mnie ?
    http://marijory.blogspot.com/2016/01/romwe-shein.html ?
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna sukienka i paski i bordowy płaszczyk, są genialne!
    KLIK, jeśli możesz kliknij też u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.